بهترین خبر ممکن از استقلال

بهترین خبر ممکن از استقلال

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با ارسال نامه های جداگانه ای به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از وی خواسته است با توجه به اینکه استقلال در دربی هفته هشتم از پرسپولیس میزبانی می کند، تبلیغات محیطی برای این باشگاه ارائه کند. لیگ برتر

مدیرعامل استقلال با تاکید بر اینکه تبلیغات محیطی حق باشگاه استقلال است، در نامه ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ از عوامل سازمان لیگ خواست تا در انجام تبلیغات محیطی همکاری کنند. علیرغم درخواست استقلال، دیروز در جلسه هماهنگی قبل از دربی، نماینده سازمان لیگ اعلام کرد که اگر استقلال اجازه تبلیغات محیطی را به سازمان ندهد، اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد. در پی این اختلافات کارکنان استقلال با فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در هتل اسپیناس نشست خبری برگزار کردند تا نشان دهند که برای اجرای تصمیمات خود جدی هستند.

کارکنان استقلال به همراه نماینده این باشگاه امروز (شنبه) با سازمان لیگ جلسه ای برگزار کردند و با انجام یک تبلیغ محیطی موافقت کردند. ظاهرا استقلالی ها چکی از دلال ارائه کرده اند تا تضمینی به سازمان لیگ بدهد تا امروز بتواند تبلیغات محیطی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید