بهترین خبر ممکن در مورد استقلال از یک فوق ستاره

بهترین خبر ممکن در مورد استقلال از یک فوق ستاره

ابوالفضل جلالی اولین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود. او که سال گذشته عملکرد خوبی در سایپا داشت، مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت و راهی آبی های پایتخت شد.

نکته مهم اما این بود که بعد از یکی دو جلسه تمرین باشکوه با استقلال مشخص شد که از ناحیه عضله زیر شکم آسیب دیده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. مدافع چپ باید تحت عمل جراحی قرار می گرفت و مدت زیادی از تمرینات آبی ها دور بود.

جلالی هنوز به شرایط بدنی ایده آل خود نرسیده و گفته می شود تمرینات کامل او حدود دو ماه طول خواهد کشید. مشکلی که باعث شد کادرفنی تصمیم بگیرند نام او را از لیست تیم ها حذف کنند و رودی زاستد را جایگزین کنند.

با وجود حذف جلالی از استقلال، این بازیکن با آبی های پایتخت قرارداد دارد و از این رو روند درمان او زیر نظر پزشکان این باشگاه است. او با حمایت باشگاه استقلال به کارهای پزشکی خود ادامه می دهد و پس از بهبودی کامل قرار است تمرینات بدنسازی خود را در این تیم انجام دهد تا برای نیم فصل آماده شود.

باشگاه استقلال امروز در صفحه رسمی اینستاگرام خود استوری در حمایت از جلالی منتشر کرد تا نشان دهد او از این باشگاه جدا نشده و مسئولان تصمیم گرفته اند نام او را در نیم فصل به لیست تیم ها برگردانند. این موضوع می تواند انگیزه این بازیکن جوان را برای آینده بیشتر کند و او را با روحیه بهتری برای بازگشت به میادین فوتبال و پوشیدن پیراهن استقلال انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید