بهترین نکات مراقبت از پوست برای افراد 40 ساله


ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815282

ما زمان زیادی را در آفتاب و آلودگی می گذرانیم تا به پوستمان آسیب برساند و این خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. علاوه بر این، چین و چروک در فعال ترین نواحی صورت مانند پیشانی، بین ابروها و اطراف چشم و دهان ظاهر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ما 30 ساله هستیم که به محصولات مراقبت از پوست ضد پیری فکر می کنیم که ممکن است آنها را امتحان کنیم. دهه 40 زمان صحبت جدی در مورد آنها است. در سن 40 سالگی، سرعت بازسازی پوست در اوایل دهه 20 دو برابر شد (45 روز در مقابل 20 روز به طور متوسط). مدت زمان بیشتری طول می کشد تا از خراش و آکنه بهبود پیدا کنیم. ما زمان زیادی را در آفتاب و آلودگی می گذرانیم تا به پوستمان آسیب برساند و این خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. علاوه بر این، چین و چروک در فعال ترین نواحی صورت مانند پیشانی، بین ابروها و اطراف چشم و دهان ظاهر می شود..

در حالی که همه اینها ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، خوشبختانه کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ترس کمتری ایجاد کنید.


از کرم های ضد چروک به عنوان درمان نهایی استفاده کنید

اکنون زمان نگرانی است که به تعویق انداختن محصولات ضد پیری ادامه دهید. استفاده طولانی مدت از محصولات مراقبتی برای افراد 40 ساله ضروری است. احتمالا بعد از ۴۰ سالگی متوجه تخریب بافت پوست و کاهش چربی خواهید شد. استفاده از کرم ضد چروک ایرانی یا فرانسوی برای کل پوست را به عنوان یک انتخاب عاقلانه در نظر بگیرید و روزانه از یک محصول با کیفیت استفاده کنید. حتی اگر قبلاً به چنین مراقبتی فکر نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که از آسیب بیشتر به پوست خود جلوگیری کنید. برای جلوگیری از ادامه این روند مضر، محصول مورد نظر خود را از برندهایی مانند سینره، گاتیو، پریم و اوسرین انتخاب کنید.


در برابر لکه ها، در برابر لکه ها

لکه های قهوه ای یا به اصطلاح آفتاب لنتیگو با افزایش سن ظاهر می شوند و به دلیل عوامل مختلفی مانند سن یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید هستند. این لکه های قهوه ای در قسمت های مختلفی مانند صورت یا دست ها ظاهر می شوند. ظهور چنین لکه هایی اگرچه کاملا بی ضرر است اما زیبایی شما را تحت الشعاع قرار می دهد. برای درمان و پیشگیری از این مشکل می توانید کرم های ضد لک گیاهی قوی را امتحان کنید. این کرم ها به روشن شدن لکه های قهوه ای کمک می کنند. انواع مختلف این محصول در برندهای ایرانی، آمریکایی و فرانسوی تولید می شود و شما می توانید محصول مورد نظر خود را از یک سایت معتبر سفارش دهید.


مایع مرطوب کننده، شیر مرطوب کننده بدون چربی


49d00ff8 117d 4219 9e93 acd74d489a28 خبر خاکستری

مانند تمام دهه های دیگر زندگی شما، پاکسازی روزانه پوست شما ضروری است. شستن صورت قبل از خواب نه تنها به خلاص شدن از شر چربی، آرایش، کثیفی و کثیفی در طول روز کمک می کند، بلکه احتمال مسدود شدن منافذ را نیز کاهش می دهد. این اولین قدم برای کمک به سلول‌های پوست شماست تا سایش و پارگی روز را معکوس کنند.


سرم آنتی اکسیدان

مانند 30 سالگی، 40 سالگی شما با آنتی اکسیدان های قوی محافظت و پیشگیری می شود. بنابراین مصرف روزانه سرم غنی از آنتی اکسیدان برای محافظت از پوست در برابر اثرات نور خورشید و آلودگی توصیه می شود..


رتینول


99004e67 813f 46c9 abf5 93ae68a14946 خبر خاکستری

اگرچه ممکن است در 30 سالگی یک محصول مراقبت از پوست رتینول را به برنامه روزانه خود اضافه کرده باشید، دهه 40 شما یک عامل ضد پیری عالی است. ما بیش از 40 سال داده های علمی داریم که نشان می دهد. رتینول همچنین آسیب های ناشی از نور خورشید را ترمیم می کند و با افزایش گردش سلولی، بافت و تغییر رنگ پوست را بهبود می بخشد. ساختار کرم‌های شب حاوی مقدار کمی رتینول است که تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، ظاهر منافذ بزرگ را به حداقل می‌رساند و لک‌ها را برای پوست تمیزتر و جوان‌تر هدف قرار می‌دهد. بعد از شستن و خشک کردن صورت در شب، اما قبل از استفاده از کرم صورت، مقدار بسیار کمی از آن را استفاده کنید.


کرم صورت ملایم

صرف نظر از سن شما، کرم صورت همیشه ضروری است. پزشکان یک مرطوب کننده غلیظ تر را برای 40 سالگی توصیه می کنند که به علائم پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک، لکه های تیره و موارد دیگر کمک می کند..


کرم دور چشم برای مقابله با مشکلات خاص

وقتی صحبت از کرم‌های دور چشم برای دهه 40 می‌شود، توصیه می‌شود کرم‌هایی را انتخاب کنید که بر مشکلات خاص پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک و حلقه‌های تیره تمرکز دارند. استفاده از کرم دور چشم که با توجه به نوع پوست خاصی فرموله شده است به حفظ سلامت و درخشندگی پوست اطراف چشم کمک می کند و همچنین می تواند به کاهش علائم پیری کمک کند..

برای کرم های دور چشم در سن 40 سالگی باید بدانید که ترکیباتی که از ترکیب پپتیدهای ضد پیری و آنتی اکسیدان ها در فرمول شیمیایی خود استفاده می کنند موثرتر هستند. کرم دور چشم مناسب باید از علائم پیری جلوگیری کند، ناحیه زیر چشم را هیدراته نگه دارد و سیاهی دور چشم را صاف کند یا از بین ببرد..


ضد آفتاب حاوی روی

در این سن باید به طور جدی مراقب محافظت در برابر آفتاب باشید. پوست نازک و تجزیه چربی زیر پوست می تواند باعث ضعیف شدن پوست در مشکلات مختلف شود. خورشید همیشه یکی از مهمترین دشمنان سلامت پوست است. در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، اشعه های مضر آن باعث واکنش پوستی می شود و اولین چیزی که مشاهده می کنید قرمزی پوست است. این واکنش منجر به تیره شدن پوست یا رنگ صورت می شود. در سن 40 سالگی، پوست قدرت کمتری برای مقابله با اشعه های مضر خواهد داشت و بدون شک آسیب آن جدی تر خواهد بود. داشتن کرم ضد آفتاب به شما کمک می کند از آسیب های جدی پوستی جلوگیری کنید.

برای حفظ سلامتی توصیه های زیادی مبنی بر استفاده از غذاهای سالم و گیاهی، پرهیز از الکل و سیگار، استفاده نامنظم از غذاهای آماده و ورزش منظم وجود دارد و پزشکان تاکید می کنند که مصرف طولانی مدت مواد مضر می تواند منجر به بیماری های مختلف و افزایش پوست شود. خسارت. با رژیم مناسب پوست و همچنین یک برنامه غذایی سالم، می توانید برای سالیان دراز از پوستی زیبا لذت ببرید.

نویسنده: سراقبالی

دیدگاهتان را بنویسید