بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل کیست؟

بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل کیست؟

یورگن لوکادیا با ۶ گل قبل از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی بهترین گلزن این تیم محسوب می شد. گئورگی گلسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا آمار فصل خود را به عدد 6 برساند.

حالا لوکادیا دیگر گلزن پرسپولیس به تنهایی نیست و شریک گرجی دارد. با توجه به جدایی لوکادیا و اینکه گلچیانی مدافعی بسیار مثمرثمر از خود نشان داده است، قطعا در ادامه فصل گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند.

به خصوص که گلسیانی ستاره هلندی اولین زن پنالتی زن پرسپولیس شد. مدافع بلند قامت قرمزها حالا با 7 گل عقب تر از جری بنگستون در بین برترین گلزنان خارجی تاریخ این تیم قرار دارد. گلسیانی 10 بازی در لیگ و البته حداقل یک بازی حذفی در جام حذفی دارد تا به تعداد گل های خود در این فصل بیفزاید و در صدر فهرست برترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس قرار گیرد.

جورجی حتی ممکن است به شکستن رکورد آلن ویتال، فوق ستاره پرسپولیس که سال ها برترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس بوده و هیچکس نتوانسته به رکورد 16 گل او نزدیک شود، فکر کند.

پرسپولیس قبل از انقلاب مهاجمی به نام آلن ویتل داشت که در تیم های معروفی چون اورتون و کریستال پالاس بازی می کرد. ویتال یکی از بهترین خارجی هایی بود که به فوتبال ایران آمد و کیفیت بسیار بالایی داشت. پس از ویتال با 16 گل، مینشا با 14 گل دومین گلزن خارجی پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید