بهد پرواز لوکادیا; یکی دیگر از ستاره های پرسپولیس هم خواهان جدایی بود

بهد پرواز لوکادیا;  یکی دیگر از ستاره های پرسپولیس هم خواهان جدایی بود

یحیی گل محمدی پس از مصدومیت شدید شیخ دیابته و غیبت چند هفته ای وی از میادین و همچنین جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا و بازگشت او به کشورش از مسئولان باشگاه پرسپولیس می خواهد با عیسی قرارداد جدیدی امضا کنند. الکثیر هر چه زودتر.سریع تا از امروز یا فردا تمرین را شروع کند. سرخپوشان باید حضور داشته باشد.

در همین رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته چندین بار با عیسی تماس گرفتند اما او پاسخی نداد. مهاجم تحت تعقیب پرسپولیس در حال حاضر در دسترس نیست و دلیل آن هم این است که در هفته های گذشته زمانی که صحبت از ماندن یا رفتنش از پرسپولیس بود، سکوت کرده است.

البته عیسی با دو یا سه تیم لیگ برتری از جمله تراکتورسازی مذاکره کرده است اما از طرفی شرایط خود را برای ماندن در پرسپولیس اعلام نکرده است. در این صورت شاید عیسی منتظر است تا ببیند تکلیف یورگن لوکادیا با باشگاه پرسپولیس چه می شود و آیا او به ایران بازمی گردد یا خیر. لوکادیا قول داد تا پنجشنبه راهی ایران شود و شاید بعد از آمدنش عیسی ترجیح دهد به تیم دیگری برود اما در غیر این صورت عیسی می تواند پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس بنشیند. پاسخ ندادن آل کثیر به تلفنش نیز باعث عصبانیت مسئولان باشگاه پرسپولیس شد.

دیدگاهتان را بنویسید