با معاون اول رئیس جمهور که با پرواز خصوصی به اینچئون پرواز کرد مکاتبه کردیم/ احتمال دیدار ایران و لبنان در خارج از تهران وجود دارد.


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808464

AFC مکان بازی ایران و کره جنوبی را به ما نگفت

رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی امروز در جلسه هماهنگی بازی ها مقابل تیم ملی حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، موتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی درباره دیدار با شهاب الدین عزیزی هادم گفت: امروز دیدار خوبی با شهاب الدین عزیزی هادم و اتفاقات دو دیدار آینده تیم ملی مقابل شهاب الدین عزیزی هادم داشتیم. کره جنوبی و لبنان.» ما مسائلی را مطرح کردیم.

وی افزود: طبق اطلاعیه کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرواز تیم ملی از ایران باید در اینچئون فرود بیاید و محل برگزاری احتمالاً سئول خواهد بود. البته با وجود همه فشارها و ایمیل هایی که فرستادیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز مکان دقیق این دیدار را اعلام نکرده و منتظر پاسخ نهایی AFC هستیم.

وی افزود: هماهنگی های لازم را برای اعزام تیم ملی انجام داده ایم و با معاون اول رئیس جمهور نیز در این زمینه مکاتبه کرده ایم تا 28 اسفندماه امسال با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد اینچئون ترک کنیم. همچنین برای حضور لژیونرها در تلاشیم پرواز آنها را از محل سکونتشان رزرو کنیم و بعد از بازی با کره جنوبی در 4 فروردین 1401 به ایران بازگردیم.

سرپرست تیم ملی درباره آخرین دیدار تیم ملی مقابل لبنان گفت: طبق گفته رئیس فدراسیون در خصوص پیشرفت فوتبال در استان ها تمایل به بازی مقابل لبنان در یکی از شهرهای مشهد وجود دارد. اصفهان، تبریز و اهواز.»، بگذار این اتفاق بیفتد و اگر این اتفاق بیفتد، فکر می‌کنم اتفاق خوب و خوشی برای فوتبال ایران باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید