عدم صدور مجوز پرواز خصوصی برای تیم ملی فوتبال برای سفر به لبنان/ استقبال فدراسیون فوتبال از چابکی در لیگ برتر

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781364

سخنگوی فدراسیون فوتبال فاش کرد که تیم ملی فوتبال مجوز خاصی برای پرواز به لبنان ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدحسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از دیدار مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکی دو خبر دیدم که حاشیه ای و زرد بود؛ در حالی که این خبرها به شکلی زرد و پرحاشیه بود. مثلا می گفتند ورود ممنوع است و بعضی ها وارد جلسه نشدند! عده ای مجبور نشدند بیایند و اعلام کردیم مدیران اجرایی باشگاه ها می توانند حضور داشته باشند. همکاران و حراست از فدراسیون و سازمان لیگ تلاش کردند تا جلسه را با بهترین کیفیت برگزار کنند. باشگاهی که مدیرعامل یا نماینده آن حضور داشته دلیلی برای حضور نماینده اضافی در جلسه ندارد.

وی ادامه داد: در این جلسه بحث انتقال تبلیغات محیطی به خود باشگاه ها مطرح شد که طبیعتا نظرات مخالف و موافق خود را داشت. سیزده مدیر عامل به مدت پنج تا 15 دقیقه صحبت کردند. بحث و تبادل نظر صورت گرفت و نتیجه جلسه تقویت کارگروه انعطاف پذیری لیگ باشگاه های ایران با حضور چند نفر از مدیران عامل بود. عزیزی هادم پیشنهاد کرد که چهار نماینده از تیم های محبوب، تیم های صنعتی و بخش خصوصی یا تیم های پیشرو انتخاب شوند تا به گروه اضافه شوند و از بحث انعطاف پذیری لیگ حمایت کنند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: قطعا از این حرکت در فدراسیون فوتبال استقبال خواهیم کرد. به قول معروف چه کسی از پول متنفر است؟ اگر باشگاه ها بتوانند به رقم بالاتری دست یابند، به نحوی که به نفع همه باشگاه ها باشد، ما در فدراسیون از این قاعده استقبال می کنیم، اما باید با الزامات خاص خود، تضمین های لازم را ارائه کند. برای درآمدزایی باید تمام ضمانت های مالی آن لحاظ شود و ما از آن استقبال می کنیم. باید منتظر ماند و دید کارگروه چه نظری دارد.

شریفی با اشاره به دو دیدار آتی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، اذعان داشت: تیم ملی دو دیدار بسیار مهم و سخت را پیش رو خواهد داشت. ممکن است برخی بگویند سوریه تیم راحتی است و لبنان نام رسمی ندارد، اما لبنان پنج امتیازی است و نمی‌توان گفت که حریف خود را از دست داده است. از طرفی فدراسیون روزهای سختی را پشت سر می گذارد. شرکت هواپیمایی زاگرس مجوزهای لازم برای رفتن به لبنان به عنوان مهماندار تیم ملی را ندارد.

وی گفت: تعداد انتخاب های ما محدود است، البته با دو شرکت هواپیمایی صحبت کرده ایم و هیچ مجوزی برای این دو شرکت هواپیمایی صادر نشده است. دلیل صادر نشدن مجوز ایرلاین و دوستان در سازمان هواپیمایی را نمی دانم. ممکن است به دلیل شرایط سیاسی لبنان باشد، اما من نمی توانم چیزی را تکذیب یا تکذیب کنم. انتخاب ما بسیار محدود است و با قاطعیت می توانم بگویم که به سختی می توانیم دو انتخاب داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: اعداد جمع آوری شده بسیار عجیب است و فدراسیون فوتبال تنهاست. از دوستان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی می خواهم تیم ملی را همراهی کنند. تیم ملی هواپیمای خودش را داشت اما در راه با مشکل مواجه شدیم و باید زودتر پرواز جایگزین را اعلام کنیم. اگر قرار است تیم ملی اوایل هفته آینده تهران را به مقصد لبنان ترک کند، باید هر چه زودتر تکلیف مشخص شود. کسانی که می توانند کمک کنند باید امروز کمک کنند. همه ما برای یک عکس یادگاری با تیم ملی اینجا هستیم اما در این روزهای سخت دوستان باید به فدراسیون و تیم ملی فوتبال کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید