به‌روزرسانی جدید جام جهانی گوگل

جستجوی Google به شما کمک می‌کند همه رویدادهای جام جهانی را از 20 نوامبر تا 18 دسامبر (29 نوامبر تا 27 دسامبر 1401) پیگیری کنید. اگر عبارت جام جهانی را در گوگل جستجو کنید، بخش ویژه ای در بالای نتایج به شما نمایش داده می شود که لیستی از مسابقات آینده به همراه تاریخ و زمان آنها را ارائه می دهد.

کاربران می توانند اعلان های مربوط به تیم های خاص را دنبال کرده و با ضربه زدن روی نماد زنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه، تیم های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. همچنین با ضربه زدن روی مسابقه ای که می خواهید دنبال کنید می توانید نتایج و اطلاعات آن را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

به گفته Engget، اعلان های مربوط به مسابقات جام جهانی در جستجوی دسکتاپ گوگل در دسترس نیستند. با این حال، پنل اختصاصی گوگل آمار دقیقی از مسابقات فوق را در اختیار کاربران قرار می دهد. هنگامی که بازی ها شروع می شوند، می توانید هایلایت های فیفا پلاس را مستقیماً در صفحه جستجو تماشا کنید. همچنین می توانید در یک بازی چند نفره مجازی با یا علیه طرفداران همان تیم شرکت کنید.

به‌روزرسانی جدید جام جهانی گوگل

گوگل همچنین برچسبی را برای کسب و کارها ایجاد می کند تا به آنها کمک کند مکان نمایش بازی ها را پیدا کنند. برای این منظور باید در این موتور جستجوی اینترنتی بنویسید کجا می توان جام جهانی را در نزدیکی من برای مسابقات آینده تماشا کرد. اگر از دستگاه‌های WearOS استفاده می‌کنید، می‌توانید یادآورهای مسابقه را نیز تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید