Wilmocs به انتخاب به‌روزرسانی تاج کمک کردند


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893792

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بعد از انتخابات چه گفتند؟

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال پس از انتخابات سخنرانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با حضور 3 نامزد برگزار شد و در نهایت مهدی تاج موفق شد در این انتخابات پیروز شود و دو سال رئیس جمهور باقی بماند. فدراسیون فوتبال to be در پایان فدراسیون فوتبال از 80 رای، مهدی تاج 51 رای، میرشاد مجدی 25 رای و عزیزالله محمدی 4 رای کسب کردند.

در پایان رای گیری برای ریاست، اعضای مجمع جن انتخابات و پیروزی مهدی تاج صحبت می کند.

تاج: مسئولیت من زیاد شده است

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال پس از انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از همه عزیزانی که از من حمایت کردند و به من رای دادند و بیش از گذشته مسئولیت پذیر شدم تشکر می کنم. جایی برای گلایه نیست، تمام شد و باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای داشتن یک تیم خوب و قوی باید همه در کنار هم باشیم. باید تلاش کنیم به فوتبال ایران کمک کنیم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: اکنون زمان دشمنی نیست، زمان دوستی، همدلی و اتحاد است. ما همه درباره این با هم هستیم.


محمدی: افرادی که در پرونده ویلموتس بودند کمک کردند تاج رئیس جمهور شود

عزیزالله محمدی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در پایان این نشست گفت: می دانستم تاج رئیس می شود. من به تصمیم مجمع احترام می گذارم و نتیجه این انتخابات به اعضا برمی گردد زیرا مسئولیت اصلی فوتبال بر عهده مجمع است. من پیش بینی نمی کنم بعد از این انتخابات چه اتفاقی می افتد، اما مجمع تصمیم خود را گرفته است و باید پاسخگو باشد. اعضای مجمع باید مسئولیت انتخاب خود را بپذیرند.

وی ادامه داد: هدف من این بود که سر کار بیایم و وضعیت فوتبال را درست کنم اما مجمع به فرد دیگری رأی داد و همه کمک کردند تا تاج به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

این کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی خود برای ریاست تاج گفت: بله، این انتخابات را پیش بینی کردم. همه افراد درگیر در ماجرای ویلموتس به تاج کمک کردند تا دوباره رئیس شود.

عزیزمحمدی در نهایت گفت: من با کسی قهر نیستم. آنچه را که باید می گفتم را گفتم. لابی بود اما انتخابات سالم بود. من در مورد نقدینگی انتخابات صحبت نمی کنم.


حیسفی: اختلاف من با وحید امیری شایعه بود

احسان حیسفی، کاپیتان تیم ملی که برای شرکت در انتخابات فوتبال از یونان به ایران سفر کرده بود، پس از رای گیری مجمع را ترک کرد زیرا باید با هواپیما به یونان برمی گشت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پس از خروج از همایش در گروه خبرنگاران، در واکنش به جنجال های ایجاد شده پیرامون کاپیتان تیم ملی با وحید امیری، از توضیح حدود انتخاب خودداری کرد و گفت: وجود نداشت. اختلاف و این شیطنت برخی از آقایان بود.»


مدیر حراست وزارت ورزش: نقدینگی انتخابات را شبانه بررسی می کنیم

مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: در حال رصد جایگاه حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون و مکاتبات وی هستیم و در صورت وجود مکاتباتی که وجود دارد. باید با آن برخورد کنیم، این کار را انجام خواهیم داد، اما خطر تعلیق برای فوتبال ایران وجود ندارد. در این مجمع نمایندگانی از فدراسیون بین المللی فوتبال و کنفدراسیون آسیا حضور داشتند که متقاعد شده بودند که انتخابات به شیوه ای کاملا دموکراتیک برگزار شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در 2 روز گذشته به خاطر این مسائل به اتحادیه فوتبال انگلیس رفته اید؟ گفت: من در مسائل مختلف به فدراسیون فوتبال می روم اما شما فقط یک بار دیدید.

شهیدی در پاسخ به این سوال که طبق اعلام وزارت ورزش آیا انتخابات در فدراسیون فوتبال قانونی برگزار شد؟ گفت: مجمع انتخابات را برگزار کرد و رأی آورد.


پولادگر: خوابم برد و نفهمیدم چه شد

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتخاب تاج به عنوان رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: در این هفته 2 مورد مهم داشتیم. انتخابات؛ انتخابات کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال. این تا زمانی است که فوتبال در بین فدراسیون های ورزشی ما جایگاه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: امروز اعضای مجمع با درایت و هوشمندی به برگزاری انتخابات کمک کردند. برگزاری انتخابات نماد ثبات، امنیت، حکومت داری و هوشمندی یک گروه است. خوشحالم که به سطحی از هوش و بلوغ رسیده ایم که بتوانیم تصمیمات خود را بگیریم.

پولاداگر در واکنش به لغو جلسه انتخاباتی شبانه فدراسیون و سپس تصمیم به برگزاری مجدد آن اظهار داشت: خوابم برد و خبر نداشتم. من صبح متوجه شدم و بلافاصله بعد از این خبر فهمیدم که انتخابات برگزار می شود. نمی دانم دلیلش چه بود. مهم این است که انتخابات با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برگزار شد. از 87 نفر 80 نفر حضور داشتند و جلسه برگزار شد.

معاون وزیر ورزش در خصوص کاندیدا شدن برخی اعضا برای حضور در موعد مقرر در جلسه توضیح داد: از آنجایی که خبر لغو و ساماندهی از قبل منتشر شده بود، برخی از اعضا کاندیدا شدند و حتی برخی به استان های خود بازگشتند. حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. تبریک به مردم فوتبال که امروز رئیس خود را شناختند.

وی افزود: تمام اتفاقات امروز فراموش خواهد شد و از این پس همه دست به دست هم می دهیم تا تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد.

معاون ورزشی وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال همکاری لازم را خواهد داشت، گفت: قطعا هرکسی که امروز در مجمع انتخاب شد از حمایت وزارت ورزش برخوردار است. اتفاقی که امروز افتاد و امیدوارم مردم به حضور تیم ملی در جام جهانی افتخار کنند.

پولادگوئر در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به علیرضا دبیر فدراسیون کشتی که باز هم از عملکرد معاونت ورزشی انتقاد کرد، گفت: واقعا متاثر از این حرف ها هستم. من به مردم می گویم که ورزش آن چیزی نیست که برخی آن را تصور می کنند. جامعه ورزش متواضع است و رفتار یک نفر ملاک نیست. من ساکتم من حساس نیستم اما ناراحت شدن به خاطر رعایت نکردن آداب و ادب و اصول طبیعی است.

وی ادامه داد: دین ما دین اخلاق است. پیامبر می فرماید من مبعوث شدم تا کارهای اخلاقی خود را تمام کنم. کرامت انسانی بالاترین جایگاه را در فرمایشات معصومین و بزرگان دین دارد. ما دین اخلاقی داریم و شما نمی توانید بگویید به دینی پایبند هستیم که اصولش اخلاق است، اما اخلاق را رعایت نمی کنیم.


افشاریان: مصمم هستیم اسکوچیچ را در تیم ملی داشته باشیم

خداداد افشاریان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: 80 نفر از اعضای مجمع حضور داشتند و این انتخابات در فضایی آرام و در آنجا برگزار شد. هیچ دعوا یا تقابلی وجود نداشت

وی در مورد بازگشت کارلوس کی روش گفت: یک ماه پیش تصمیم گرفتیم اسکوچیچ در تیم ملی بماند و بر تصمیم خود ایستاده ایم. جایی که این اتفاق می افتد، کی روش انتخاب می شود.


درودگر: خروجی افکار عمومی جامعه فوتبال تاج بود

صادق درودگر، یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان لیگ پس از برگزاری انتخابات اتحادیه فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من از قانونی بودن یا غیرقانونی بودن صحبت نمی کنم زیرا کمیته انتخابات و مسئولان نظارتی داریم. هر کسی که در راس است، نتیجه افکار عمومی مردم است که به آنها رای می دهند. حاصل افکار عمومی جامعه فوتبال مهدی تاج بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم مهدی تاج با تمام توان مشکلات را حل کند.

در نهایت عضو هیئت مدیره لیگ درباره احتمال وتوی انتخابات گفت: در این مورد صحبتی نمی کنم. با این حال، زمانی که رگولاتورها درگیر شدند، مشکلاتی وجود داشت. در مورد بقیه چیزی نمی دانم.

ادامه دارد…


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید