اشتغال زنان با کمک صندوق های خرد بسیج محلی/ زنان روستایی که به تولید دوچرخه کمک کردند

ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786371

فتوحی گفت: نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان هلیل آباد به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل فتوحی فرمانده سپاه خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: نمایشگاه توانمندی های بانوان در شهرستان هلیل آباد همزمان با هفته بسیج در حسینیه حسینی آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه محصولات زنانه از جمله پوشاک محلی، خشکبار، انگور، صنایع دستی و سایر مواد غذایی به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 15 غرفه فعال با صدها کالای ایرانی از بانوان مستعد این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه هلیل آباد با تاکید بر اینکه این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج دایر است و علاقه مندان می توانند برای خرید و بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند، اذعان داشت: در این نمایشگاه کابینی برای سلامت و آگاهی و کادر درمانی در سالن است. برای ملاقات حضور دارند به سوالات مردم.

وی خلاقیت و توانمندی بانوان شهرستان و شکوفایی و جذب استعدادهای بیشتر در این زمینه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و تصریح کرد: غرفه داران این نمایشگاه تولیدکنندگانی هستند که توانسته اند ضمن آغاز فعالیت های اقتصادی، از محل اعتبارات خرد داخلی ساخت و ساز را بسیج کنند. خودشان. شغل ایجاد کنند.

فتوحی گفت: صندوق های اعتبارات خرد محلی صندوق هایی هستند که بدون بهره و بوروکراسی اداری در سراسر کشور راه اندازی شده اند..

وی با تاکید بر اینکه در این صندوق ها به دنبال سوق دادن تعداد کمی از مردم به سمت ایجاد اشتغال و تولید هستیم و در این راستا اقدامات موثری در شهرستان انجام شده است، گفت: با حمایت از تولیدکنندگان و متقاضیان جوان فضای کسب و کار باید بتوانیم در راستای رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید