هدف ایجاد 360 صندوق اعتباری خرد برای زنان روستایی کرمانشاه است


ساعت: 21:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917252

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه اعلام کرد؛

محمدطاهر عظیمی فشی گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال با همکاری جهاد کشاورزی و بسیج به 360 صندوق اعتبارات خرد برای بانوان روستایی افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد طاهر عظیمی فشی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد تخصصی و رسمی است که از مشاغل و حتی مشاغل کوچک و خانگی حمایت می کند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه از حذف بخشی از بروکراسی اداری و بانکی برای کسب فرصت های کارآفرینی خبر داد و افزود: این فرآیند با هدف حمایت از زنان کارآفرین در روستاها و توسعه کسب و کار انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه رسالت و وظیفه صندوق کارآفرین ارائه خدمات در حوزه اشتغال است افزود: برای حمایت از بنگاه های کوچک بومی تا سقف 250 میلیون تومان وام به کارآفرینان روستایی اعطا می شود.

این مسئول با بیان اینکه 250 صندوق خرد محلی برای حمایت از بانوان کارآفرین روستا ایجاد شده است، گفت: پیش بینی می شود با همکاری جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی این تعداد تا پایان سال جاری به 360 صندوق افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه سهمیه هر صندوق برای اعطای اعتبارات را 250 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: بانوان کارآفرین تنها با ارائه سفته می توانند این وام را دریافت کنند.

وی توجه به ظرفیت های استان در روستاها و سیاست های فعال برای شناسایی و توانمندسازی این ظرفیت را یادآور شد و گفت: از این امکانات در حوزه هایی مانند دامپروری، فرآوری فرآورده های دامی، صنایع دستی، کارگاه های خیاطی و … استفاده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید