به دنبال ترکیب نهایی برای فینال باشگاه های والیبال آسیا بودیم


ساعت: 23:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839896

شهداب یزد بازیکن کوبایی گفت: تیم گاز جنوب عراق در دیدار مقابل شهداب عملکرد بسیار خوبی داشت و بالاتر از حد انتظار عمل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیمون روبرلندی در نشست خبری پس از دیدار تیم های مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا گفت: حریف بسیار خوب بازی می کند. بازیکنان گاز جنوب عملکرد خوبی داشتند و در بخشی از بازی به شهداب فشار آوردند.

وی که برای اولین بار در این رقابت ها با شهداب بازی کرد، گفت: در دیدار امروز پیروز شدیم و از پیشرفت تیم راضی هستم. برای بازی نیمه نهایی تمام تلاشمان را می کنیم تا به فینال برسیم.

تیم مقاومت شهداب یزد که به عنوان قهرمان یک هزار و چهارصدمین دوره لیگ برتر ایران در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شرکت کرده بود، امشب در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی با شکست نماینده عراق و غلبه بر سانتوری ژاپن به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


باشگاه های مردان آسیا؛ مهدوی: مقابل گاز به دنبال ترکیب نهایی بودیم

مهدی مهدوی در نشست خبری پس از دیدار تیم های مقاومت شهداب یزد و گز جنوبی گفت: در مرحله حذفی بودیم و پیروزی در این مسابقه برای ما مهم بود. تیم گاز عراق امروز بهترین بازی خود را انجام داد و تمام تلاش خود را کرد. همچنین می خواستیم به ترکیب نهایی برسیم تا بهترین عملکرد را برای فینال داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بازی خوبی داشتند، گفت: در قسمت هایی که باید پیروز میدان بودیم موفق شدیم عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم در مسابقات آینده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهدوی در پاسخ به این سوال که آیا مصدوم شده است یا خیر، گفت: خیر، وقفه ها و نوارهای ویدئویی مداومی که پخش می کنیم و خاموش می کنیم بدنمان را خنک می کند اما من آسیبی ندیده ام.

تیم مقاومت شهداب یزد که به عنوان قهرمان یک هزار و چهارصدمین دوره لیگ برتر ایران در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شرکت کرده بود، امشب در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی با شکست نماینده عراق و غلبه بر سانتوری ژاپن به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


باشگاه های مردان آسیا؛ طلوکیان: شهدا تاکتیک می گیرند

علیرضا تولوکیان در نشست خبری پس از دیدار شهداب یزد و گاز جنوب گفت: بازی سختی داشتیم و همانطور که سرمربی حریف عنوان کرد تیم گاز از یک آنالیزور ایرانی به نام گلکار استفاده می کند که بازیکنان ایرانی را به خوبی آنالیز می کند. در این دیدار اشتباهات فردی زیادی داشتیم. در یک ست 10 اشتباه داشتیم و در دو ست دیگر 7 اشتباه داشتیم که بیشتر از سطح عادی تیم شهداب است. طبق برنامه نباید بیش از 6 اشتباه داشته باشیم.

وی ادامه داد: گاز جنوب خوب بازی می کند، ما بازیکنان خوبی هم داریم و به همین دلیل حریف انرژی خود را برای پیروزی در زمین می گذارد. نگاه به نام حریف خوب نیست و باید تلاش بیشتری می کردیم اما به هر حال شهداب برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرد و تا اینجای کار تلاش خوبی کرد.

تولوکیان با تاکید بر اینکه دیدار آتی شهداب مقابل ژاپن سخت خواهد بود، گفت: با ارزش ترین دارایی یک مربی بازیکنانش هستند و به داشتن بازیکنانی که خوب گوش می دهند، با درایت هستند و تمام تلاش خود را می کنند، افتخار می کنم. غذا.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیراندازی شهداب در بازی امروز کمی ضعیف بود یا خیر، چه تدابیری برای مسابقات پیش رو در نظر دارید، گفت: البته برای سرویس و شوتزنی به هماهنگی بیشتری نیاز داریم، اما تلاش می کنیم به این هماهنگی برسیم. دو سه بازیکن خارجی که نیاز به هماهنگی بیشتر با تیم دارند و طبیعی است که هر چه جلوتر می رویم عملکرد شهداب در این زمینه بهتر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید