به دنبال رکوردگیری در کشتی جوانان نیستیم / هدف ما هدایت ملی پوشان به تیم بزرگسالان است


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882548

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان با بیان اینکه با کسب 8 مدال طلا و یک نقره در 10 وزن به دنبال رکورد نیستیم، گفت: هدف ما این است که کشتی گیران جوان را به تیم بزرگسالان برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان پس از قهرمانی تاریخی این تیم در آسیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین از این جهت حائز اهمیت است که چند نفر از ملی پوشان در حال برگزاری مسابقات خود بودند. اولین حضور آسیایی و وزنه ای روی دوششان بود.خاص بود و توانستند خوب به نظر برسند. در مجموع مسابقات قهرمانی آسیا از نظر روحی برای بچه ها خوب بود، به خصوص که برخی از ملی پوشان برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کردند.

کاوه افزود: ما وظیفه داریم این بچه ها را به سمت بزرگسالان هدایت کنیم، بچه ها هم باید به این اعتماد به نفس برسند و برای مسابقات جهانی و المپیک در رده بزرگسالان آماده شوند.

وی بیان کرد: اگر هدف یک کشتی گیر تیم جوانان رسیدن به رده بزرگسالان باشد با توجه به استعداد خود می توانند به هدفی که در نظر گرفته اند دست پیدا کنند. ما هم باید به آنها کمک کنیم، فدراسیون باید تمرینات و حمایت های لازم را از تیم داشته باشد و برنامه خوبی برای جوانان داشته باشد تا در آینده بالاخره این بچه ها را در رده بزرگسالان ببینند.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان همچنین درباره کسب 8 مدال طلا و یک مدال نقره و کسب یک رکورد تاریخی خاطرنشان کرد: مومنی می توانست طلا بگیرد و آموزد اگر عرصه های بین المللی را دیده بود و اتکا هم نمی کرد می توانست مدال بگیرد. در کل عملکرد تیم خوب بود، ما به دنبال رکورد نیستیم، مهم این است که بچه ها بدانند که هنوز در ابتدای راه هستند و به مکان های بزرگتری فکر می کنند.

کاوه با بیان اینکه ماه آینده باید در مسابقات جهانی جوانان شرکت کنیم، اظهار داشت: حدود یک ماه دیگر مسابقات جهانی بلغارستان را داریم، مسابقات قهرمانی آسیا تجربه خوبی برای بچه هایی بود که در مسابقات جهانی حضور پیدا می کنند و امیدوارم در رده سنی خردسالان. مسابقات جهانی بهتر به نظر می رسند. با این حال تمام فکر و تلاش ما بر این است که بچه های این تیم را به تیم بزرگسالان هدایت کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید