به دنبال قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد هستیم/ مردم غرق در زیبایی های کشتی هستند

ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785020

سرمربی تیم کشتی ذوب آمل گفت: قول می دهم لیگ بسیار خوب و داغی را شاهد باشیم و مردم با زیبایی های کشتی عجین شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; مصطفی میرعمادیان سرمربی تیم کشتی آزاد ذوب آمل گفت: امسال لیگ از نظر کمی بسیار خوب بود. در گذشته مسابقات به این شکل برگزار نمی شد. من معتقدم که اتفاقات خوبی برای کشتی در حال رخ دادن است. این نشان می دهد که از افتخار جوانان ما در مسابقات اوفای روسیه تا اسلو در نروژ، رویکرد کشتی تغییر کرده است. امروز همه کارمندان سر کار آمدند تا بتوانند کشتی را به بهترین موقعیت خود برسانند. هدف فدراسیون احیای کشتی است. این نشان می دهد که در اصل کار می کند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: لیگ نیز با توجه به برنامه های خوب کشتی و حضور اسپانسرها و استقبالی که از آن شده است نیاز به سطح کیفی بالاتری دارد. دیدیم که می توانیم 8 تیم خوب یا 6 تیم باکیفیت داشته باشیم و جلسات رفت و برگشت برگزار شود تا افرادی که عاشق کشتی هستند جذب تلویزیون و سالن شوند. همه اینها ما را به آینده مبارزات ایران امیدوار کرد. مردم نمی توانستند مبارزات قهرمانان خود را از نزدیک ببینند اما امروز با تمرکززدایی مسابقات مثلاً آمل ها می توانند به سالن بیایند و مبارزات امیرحسین زارع را از نزدیک ببینند و قهرمانان خود را در مسابقه تشویق کنند. سالن

میرعمادیان درباره برنامه های ذوب ذوب برای ادامه مسابقات گفت: هدف اولمان ایستادن از گروه بود که انجام شد. این تیم به صورت تیمی جدیدتر خواهد بود و عباس حاجی ماگومدوف قهرمان وزن 61 کیلوگرم مسابقات جهانی نروژ و محمد حبیب کاجی محمداف نایب قهرمان وزن 74 کیلوگرم المپیک توکیو را از بلاروس جذب کرده ایم.

وی در پایان با بیان اینکه 100 درصد به دنبال قهرمانی هستیم، گفت: تمرینات جدی تری انجام می شود و اردوها از اواخر ماه جاری آغاز می شود تا در روز مسابقه به مرز آمادگی برسیم. قول می دهم لیگ بسیار خوب و داغی را شاهد باشیم و مردم غرق زیبایی های مبارزه شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید