به علف های زیر قلعه نویی هم حسودی می کند!


ساعت: 22:11
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837363

مربیان تیم های فوتبال آلومینیوم و گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک که از ساعت 20 فردا (دوشنبه) برگزار می شود، اظهار داشت: از باشگاه گل گهر و امیر قلعه نویی که با ما همکاری کردند و زمین تمرین خود را در اختیار ما قرار دادند، تشکر می کنیم. همه تیم ها باید یکسان تعامل داشته باشند و این فرهنگ ترویج شود تا دچار چنین مشکلاتی نشویم.

وی با بیان اینکه از بزرگان فوتبال انتظاری جز این رفتار نمی رود، افزود: گل گهر تیمی با شخصیت و محترم است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد. شناخت کافی از حریف داریم و با توجه به فاصله کمی که نسبت به بازی قبل داشتیم، تنها کارمان بازگرداندن بازیکنان بود. تمام تلاش ما این است که مسیر لیگ را ادامه دهیم، روند مثبتی داشته باشیم و شخصیت تیم آلومینیوم را به سطح بالاتری برسانیم.

مربی آلومینیوم اراک روند رشد شاگردان مهدی رحمتی را روند رشد دانست و گفت: نتایج و شکل بازی آلومینیوم مورد پسند و تحسین کارشناسان قرار گرفته و دوست داریم در آینده نیز همین روند را داشته باشیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند. ذهنیت و نتایج بدست آمده آنها در تلاش هستند تا در پایان فصل آلومینیوم را در جایگاه خوبی قرار دهند و امیدواریم این موضوع در دیدار مقابل گل گهر نیز دیده شود.

فاضلی با بیان اینکه گل گهر مدل منحصر به فرد بازی خود را دارد، خاطرنشان کرد: این سبک بازی از تفکرات کادر فنی و نوع بازی گل گهر مشخص است و مربیان تاکید خوبی بر اجرای برنامه های خود دارند. شناخت کافی از گلگوتا داریم و از نقاط ضعف حریف نیز آگاهی کامل داریم. با کنترل این برنامه ها سعی می کنیم نقاط ضعف تیم مقابل را به حریف بزنیم. با احترام به تیم خوب و بزرگ گل گهر امیدوارم در بازی فردا موفق باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

سعید الهوایی نیز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک گفت: علاقه ما این است که در نشست خبری درباره مسائل فنی صحبت کنیم اما هر وقت در این فوتبال اتفاقی می افتد و حرف هایی زده می شود باید در مورد دفاع صحبت کنیم. تیم ما و تیم ما.”

وی افزود: با میرشاد ماجدی، رئیس فدراسیون فوتبال که در خدمت دوربین هاست تماس می گیریم. لطفا فراموش نکنید که پرونده جعلی پخش کننده گابنی با قدرت و شیدایی در جریان و موردی که با فایل صوتی اتفاق افتاده را وارد کنید. این خواسته باشگاه گل گهر و امیر قلعه وانی است. این باشگاه همچنین کتباً از فدراسیون و هر نهاد دیگری خواسته است تا به این پرونده جعل و فایل های صوتی مشکوک رسیدگی کند و استقلال فدراسیون فوتبال را زیر سوال ببرد و در این باره با مردم صحبت کند. به مردم اطلاع دهید که چه اتفاقی افتاده است تا دوستان با این کلمات کلیدی نخواهند افکار عمومی را گمراه کنند.

سرمربی گل گهر گفت: برای ما خیلی جالب است که باشگاه گل گهر سیرجان با توجه به مدارک خود و دوستانی که زمانی در رسانه ها گفته بودند هیچ تیمی با دو امتیاز برنده نمی شود و قهرمانی را از دست می دهد درخواست تجدید نظر کرده است. موضوعات صحبت می کنند. واقعا برای ما عجیب است شاید به دلیل بی تجربگی دوستانی که نمی دانند در این لیگ با تفاضل گل قهرمان شده اند رسیدن به این دو امتیازی که تعلق گرفته است! از فدراسیون فوتبال می خواهیم که در این مورد صحت داشته باشد و حقایق و جزئیات افراد را بگوید، آیا ما گرفته ایم؟ به گفته داوران، هر چهار پنالتی خطا بوده است. از اشتباه دیابت تا شایان مصلح تا آخرین پنالتی که امسال رخ داد، کارشناسان اعلام کردند که سه امتیاز داور به یک تیم خاص داده شد.

الحوایی گفت: از میرشاد مجیدی می خواهم در این مسائل ورود کند چرا که برای ما رعایت عدالت مهم است. عدالت فوتبال کشور را نجات می دهد و این موضوع باید روشن شود تا نخواهیم با فشار خارجی اتفاقات رخ دهد و لیگ به سمتی برود که قانون به دست صاحب حق نرسد.

سرمربی گل گهر در خصوص بازی فردا اعلام کرد: آلومینیوم اراک یکی از بهترین تیم های لیگ کادر فنی خود را تغییر داد. من فکر می کنم نگرش آنها تغییر کرده است. در فینال آنها واقعا تیم خوبی بودند و شایسته پیروزی بودند.

می دانیم که بازی سخت و دشواری داریم. پرس بسیار خوبی از آلومینیوم وجود دارد. آنها در انتقال بازی از دفاع به حمله خوب عمل می کنند. قلعه نویی این را برنامه ریزی می کرد و ما در حال تمرین بودیم.

وی افزود: اگرچه کار ما سخت است. وارد دورانی شده ایم که کمترین زمان و ریکاوری را داریم و باید هر چه زودتر تیم را از نظر روحی، بدنی و تاکتیکی آماده کنیم. امیدواریم فردا بچه ها با تمرکز و جسارت کافی وارد زمین شوند تا با نتیجه خوب از آن خارج شوند. امیدواریم فردا از نظر کیفی فنی در زمین عدالت برقرار شود.

الحوایی گفت: یک بار در مورد حسادتی که به امیر کلا نووی شده بود صحبت کردم، تا به حال فکر می کردیم این حسادت به خاطر لباسی است که او آورده است، اما بعد از مدتی متوجه شدیم که آنها هم به آن حسادت می کنند. چمن زیر پایشان امیدواریم هم چمن و هم جام برای همه به اندازه یک قلعه جدید باشد تا این حسادت ها و نگاه های منفی در فوتبال از بین برود چند روز پیش دیدیم که رئال مادرید بازی را دو تا کرد دقایقی و با این میزان استرس و فشار، مربیان دو تیم در پایان مسابقه دست دادند. نه این بحث ها و فشارهای بیرونی برای ایجاد چنین تغییری در جدول.

سرمربی گل گهر درباره غیبت این تیم برای بازی فردا گفت: روند ریکاوری و آمادگی ذهنی تاکتیکی تیم بسیار سخت شد اما لحظه به لحظه برنامه ریزی کردیم. خدا را شکر با امکانات و کمک باشگاه و مدیریت توانستیم بچه ها را ترمیم کنیم و از نظر روحی و تاکتیکی آماده بازی شویم. امیدواریم آنها با تمرکز کافی به مسابقه بیایند، زیرا این یک بازی با ولتاژ بالا است و امیدواریم این مسابقه را با موفقیت پشت سر بگذاریم. متاسفانه میلاد زکی پور را به دلیل مصدومیت ناشی از برخورد در بازی با فولاد در اختیار نداریم. فیزیوتراپی می کند. هنسده هم نداریم اما بازیکنان دیگری به چرخه تمرین اضافه شده اند. امیدواریم فردا مسابقه خوبی برای هر دو تیم و بازیکنان باشد تا با این فشار به سلامت از لیگ خارج شوند.

الحوایی در خصوص وضعیت ایمان سلیمی با توجه به اینکه مصدومیتش برطرف شده و به تمرینات بازگشته است، گفت: امیر گله نوی و باشگاه این فضا را برای سلیمی ایجاد کرده اند تا در تمرینات مرحله به مرحله کار کند. روند پس از توانبخشی به شما را برای یک بازی پر تاثیر آماده کنید. فکر می کنم حالم خوب است. بازیکن بسیار حرفه ای است. با نظارت کادر پزشکی و بدنسازی فکر می کنم شرایط خوبی برای فصل آینده فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید