به پیروزی شیلی فکر می کنیم/هدف ما صعود به مرحله دوم مسابقات جهانی هندبال است

ساعت: 14:50
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921593

اعتماد به نفس وویویچ سطح بازیکنان هندبال را بالا برد

کاپیتان تیم ملی هندبال در رابطه با آغاز مسابقات قهرمانی جهان از 31 آذرماه گفت: در حال حاضر در اردو و تمرینات زیر نظر یکی از بهترین مربیان هندبال برای بالا بردن سطح آمادگی برای مسابقات جهانی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، میتبی حیدرپور کاپیتان تیم ملی هندبال با اشاره به حضور بازیکنان جوان و هنرمندان آینده دار این رشته در تیم ملی گفت: با توجه به مسابقات جهانی پیش رو، هندبالیست ها اردوهای بسیار سخت و فشرده ای دارند و زیر نظر مربی وویویچ رفتند تا بهترین مقام را کسب کنند و باعث افتخار کشور عزیزمان شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه جذب و حفظ مربیان خوب اولین گام موثر در پیشرفت یک تیم ورزشی است، گفت: نزدیک به 8 ماه است که زیر نظر ویوویچ تمرین می کنیم و در تورنمنتی نیز شرکت کرده ایم که علاقه بازیکنان در آن حضور دارد. افزایش یافته است اعتماد مربی به بازیکنان سطح هندبالیست ها را بالا برد.

کاپیتان تیم ملی هندبال با تاکید بر اینکه مسابقات جهانی از 22 ژانویه در لهستان در راه است، خاطرنشان کرد: اولین رقیب ما در این مسابقات شیلی است که در سطح بسیار بالایی قرار دارد و سعی کرده ایم سطح آمادگی را در مسابقات بالا ببریم. با شیلی و امیدوارم با قهرمانی در این مسابقات بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید