بورس طلا روز جدید ساپینتو

بورس طلا روز جدید ساپینتو

پس از وقفه ناشی از فیفادی، مسابقات لیگ برتر ایران از امروز از سر گرفته شد و در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفتم، دو تیم گل گهر و استقلال در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول استقلال با پاس پیمان بابایی و پایان محمد محبی به پیروزی رسید. اما در نیمه دوم حملات گل گهر خیلی زود نتیجه داد و این تیم با استفاده از مهدی تیکدری کار را به تساوی کشاند.

با نزدیک شدن به لحظات پایانی مسابقه، بحث برانگیزترین اتفاق مسابقه رخ داد. جایی که در دقیقه 91 خطای امین قاسمی نژاد روی صالح حردانی باعث شد عرب براقی پنالتی را به ثمر برساند. در ابتدا مورد اعتراض قرار گرفت و حتی پس از اعتراض گلزنان، ساپینتو و خلق و خوی عجیبش مجبور به اخراج شدند، اما در نهایت تصمیم داور تغییر نکرد تا اینکه کوین یاماگا پشت توپ قرار گرفت و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. ضربه ایستگاهی هوشمند برای واریز اختلاف فوق العاده حساس به حساب استقلال.

در واقع می توان گفت تعویض ریکاردو ساپینتو و ورود صالح حردانی به زمین به جای پیمان بابایی، رمز پیروزی امروز استقلال در سیرجان به عنوان مدافع استقلال بود که باید در این بازی از در شروع، موفق به گرفتن یک پنالتی شد و این برای تیمش مهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید