بوکسورهای ایرانی از نظر فنی بسیار توانا هستند


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894158

مربی بوکهوس از هند از توانایی بوکسورهای ایرانی تمجید می کند

سرمربی تیم ملی هند گفت: بوکسورهای ایرانی از نظر فنی بسیار توانمند هستند، من نقطه ضعفی در آنها ندیدم و به نظر می رسد پیشرفت هایی که تاکنون داشته اند باعث افزایش اعتماد به نفس آنها شده است و در روزهای نه چندان دور ، می توانیم درخشش بیشتر Be را در مقابل آنها ببینیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اردوی مشترک بوکسورهای هندی با بوکسورهای ایرانی از یکشنبه – 15 شهریور در تهران آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

هیمناند مربی تیم ملی هند با توجه به برگزاری اردوی تمرینی مشترک با تیم ملی کشورمان گفت: به منظور توسعه بوکس هر دو کشور ظرف مدت 2 ماه تا شروع مسابقات بوکس در قاره کهن، ما برای مسابقات مشترک تمرینی و تدارکاتی به میزبانی ایران تدارک دیده ایم.» و امیدوارم این تمرینات مثمر ثمر باشد و هند و ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کنند.

وی افزود: پس از ورود به ایران تمرینات متعددی را با بوکسورهای ایرانی برگزار کردیم که تنوع فنی بوکسورهای ایرانی نشان از توانایی بالای آنها داشت.

سرمربی تیم ملی هند همچنین گفت: بوکسورهای ایرانی از نظر فنی بسیار توانمند هستند، من نقطه ضعفی در آنها ندیدم و به نظر می رسد پیشرفت آنها تا اینجای کار باعث افزایش اعتماد به نفس آنها شده است و در روزهای نه چندان دور شاهد لت هستیم. ما بیشتر از قبل از آنها می درخشیم.

«خیمند» با بیان اینکه بازی های آسیایی رقابت های سختی است، خاطرنشان کرد: تیم ملی هند تمرینات مستمری را برای حضور در این رویداد دنبال می کند و با توجه به این مشکل فکر می کنم بتوانیم مدال های زیبایی کسب کنیم.

وی با اشاره به داوری در مسابقات گفت: گاهی فکر می کنم داوری بی انصافی است اما اخیرا فدراسیون جهانی بوکس به دنبال تغییراتی است تا این مشکلات به حداقل برسد و به زودی حل شود.امیدوارم این مشکل به زودی حل شود.

مربی تیم ملی هند تصریح کرد: پیش از این از تیم ملی ایران برای حضور در هند دعوت شده بود و پیگیری خواهم کرد تا این مهم محقق شود. البته با توجه به اینکه فاصله کمی با مسابقات آسیایی داریم این سوال تا قبل از این مسابقات میسر نخواهد بود اما بعد از این اتفاق بی شک بوکسورهای ایرانی را می پذیریم.

هیمند درباره توانایی های سرمربی تیم ملی بوکس ایران خاطرنشان کرد: آقای استاکی یکی از مربیان خوب این رشته ورزشی است و با هماهنگی هایی که در این اردو داریم می توانیم از تجربیات ارزشمند ایشان استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید