برگزاری دوره توانا برای گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه


ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921163

این اتفاق در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها رخ داد.

در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم دوره دو روزه توانمندسازی جهاد با عنوان توانا در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم دوره توانمندسازی دو روزه با موضوع جهاد با عنوان توانا در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است.

مسئول بسیج ناحیه دانش آموزی کرمانشاه ضمن ارائه این دوره به عنوان یک رویداد تخصصی ادامه داد: در این دوره که با حضور اساتید جهادی برگزار می شود، برای ارائه تجربیات و آشنایی با برنامه های سایر گروه ها برای تقویت پایه ها. حرکت های جهادی و تشکیل گروه های جهادی به منظور تعمیق اقدامات و نقش های گروه های جهادی دانشجویی.

وی با تاکید بر کاربردی بودن و گفتمان محور بودن این دوره گفت: در این دوره دانشجویان می توانند در کارگاه های مختلف با محوریت تبیین جهاد، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، اخلاق رسانه ای و سازمانی در حوزه راهیابی شرکت کنند. اصول اولیه جهاد مانند جذب نیرو را بداند.افراد در گروه های جهادی اقدامات و نقش آفرینی موثر، مدیریت اردوهای جهادی و فعالیت ها و تجربیات تخصصی آشنای خود را به اشتراک می گذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید