بیانیه اعتراضی پرسپولیس به اعصاب استقلالی ها

بیانیه اعتراضی پرسپولیس به اعصاب استقلالی ها

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: در پی تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مهاجم گابنی باشگاه گابونی، برخی از باشگاه ها که در این پرونده هیچ نقش و جایگاهی برای جبران ضعف ها و عملکرد خود نداشتند، سقوط کردند. وادی توجیه رفتارهای غیرقانونی صحبت ها و اظهارات مختلفی به چشم می خورد.

بر این اساس درخواست صریح باشگاه استقلال با توجه به برخی موارد مطرح شده در بیانیه اخیر باشگاه مورد نظر؛ از جمله نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن استقلال و انصاف قوه قضائیه فدراسیون فوتبال و رسیدگی به موقع و قاطع به این تخلف آشکار.

این ادامه رویکردی است که با رفتار حرفه ای این باشگاه در تناقض است.

به شهادت ریاست محترم هیأت تجدیدنظر؛ دخالت یک باشگاه خارج از جنگ برای نفوذ در این پرونده عجیب و بی سابقه تلقی می شود و استقلالی ها از فدراسیون فوتبال می خواهند با این رویکرد غیرحرفه ای و مداخله جویانه برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

ابتدا برخلاف تخلف ظاهری انتقال مهدی طارمی یا قرارداد غیرقانونی حلعتبری با حریف تهرانی، از فیفا در مورد رقت‌انگاری قبل از اجازه بازی به این بازیکن و طبق قوانینی که او به صورت قانونی برای استقلال به میدان رفته بود، سوال شد. از نشر اکاذیب

ثانیاً، هواداران فوتبال مواردی را به یاد می آورند که منجر به رای انضباطی 3-0 در کشورهای مختلف شد و «برخلاف رویه بین المللی و داخلی»، خواندن چنین تصمیمی همچنان مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است. این باشگاهی است که در سال های اخیر از توزیع جام ها بدون برگزاری مسابقه جان سالم به در برده است.

رئیس محترم هیئت استیناف تاکید کرد که پرونده مهاجم گابنی هنوز مورد تجدید نظر قرار نگرفته است اما باشگاه غیرمرتبط نسبت به کندی اعتراض معترض است.

از کسانی که ناگهان باخت سایر تیم ها را به یاد می آورند باید پرسید چرا وقتی نتیجه بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در فصل 99-98 با رای انضباطی 3 بر صفر بود و یک تیم برد و بقیه تیم ها شکست خوردند چرا همه چیز آنجا بود؟ خبری در این بیانیه نیست؟

یکی دیگر از دروغ هایی که به آن اشاره شد، تشبیه حضور قانونی بازیکنان استقلال در دو بازی اخیر این تیم در این فصل است، در حالی که نمی توان از حضور بازیکنی جلوگیری کرد مگر با رای قوه قضائیه و عدم تصمیم گیری. حضور بازیکنان خارجی استقلال در بازی با نساجی یا گلگوتا وجود نداشت و نیست. حتی ناظر استقلال مقابل نساجی نیز بیانیه ای مبنی بر ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی استقلال در این دیدار صادر نکرد و تاکید کرد که خوشبختانه فدراسیون، قوه قضائیه و باشگاه های دخیل در این مناقشه به حقوق و تعهدات خود واقف هستند. بدون اتصال

همچنین مواردی مانند «ابهامات در رسیدگی و صدور حکم» یا «حکم عجیب در نحوه رسیدگی» یا «صدور چنین حکمی جایز نیست» یا «چرا اصرار بر تسریع در صدور حکم؟» یا «چیست؟ هدف از کشتار زمان حاضر؟ “یا” چرا باشگاه گلگوتا دیگر صدایی ندارد؟”، همه مصادیق بارز بازجویی از قوه قضائیه فدراسیون فوتبال، تشویش اذهان عمومی و متهم کردن طرفین دعوا، معامله با تشکیل پرونده و تعیین تکلیف هیئت انضباطی و تجدیدنظر و اقدامات غیرقانونی، غیراخلاقی و مغایر با رویه بازی جوانمردانه از نظر حقوق بین الملل است.

از ابتدا تا انتهای این بیانیه بارها و بارها از این قبیل عبارات استفاده شده است و بر این اساس باشگاه استقلال این حق را برای خود محفوظ می دارد که به عنوان یکی از طرفین دخیل در این پرونده با توجه به موارد فوق الذکر به استثنای مفاد قانونی فدراسیون فوتبال اقدام قانونی کند. .

دیدگاهتان را بنویسید