بیانیه جنجالی درباره کریستیانو رونالدو

بیانیه جنجالی درباره کریستیانو رونالدو

به گفته یان رایت، اسطوره آرسنال، کریستیانو رونالدو دقیقاً همان چیزی است که تیم محبوبش به آن نیاز دارد.

توپچی ها کم کم رویای لیگ قهرمانان را از دست می دهند زیرا امتیاز خود را از دست دادند. میشل آرتتا تیمش را از بدترین شروع فصل به جایگاهی در جمع چهار تیم برتر رساند. اما باخت های متوالی آنها را در رده ششم قرار داد که کمتر از تاتنهام و منچستریونایتد است و ممکن است کاملاً از رقابت های اروپایی خارج شوند.

یان رایت، اسطوره توپچی ها معتقد است رونالدو همان بازیکنی است که تیم قدیمی او به شدت به آن نیاز دارد. رایت گفت: “او خودش 13 امتیاز از گل هایی که زده است.” این دقیقاً همان چیزی است که آرسنال به آن نیاز دارد، زیرا اگر او برای یونایتد بازی نمی کرد، آنها به جایی که هستند نزدیک نمی شدند. شما پرداخت می کنید و آنها تحویل می دهند. او شگفت انگیز است. “

رونالدو در این فصل 15 بار در لیگ برتر گلزنی کرده است، از جمله هت تریک در پیروزی 3-2 مقابل نوریچ در روز شنبه. هیچ بازیکنی از آرسنال در این فصل دو رقمی گل نزده است و خشکسالی مانع از رسیدن آنها به اهدافش در لیگ برتر شده است.

آرتتا در ژانویه تصمیم گرفت هرم اوباما را بدون در نظر گرفتن جایگزینی اخراج کند. آرسنال در 5 بازی اخیر خود فقط 2 و 8 گل دریافت کرده است.

اگر بازیکنان در بازی های باقی مانده خود پیروز شوند، تعداد امتیازات آنها با اسپرز در رده چهارم برابری می شود. اما از آنجایی که گلزنی برای آنها دشوار شده است، به نظر می رسد قمار نقل و انتقالات ژانویه آنها نتیجه معکوس داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید