اقدام جنجالی کریستیانو رونالدو در عربستان

اقدام جنجالی کریستیانو رونالدو در عربستان

شاید زمانی که کریستیانو رونالدو در ژانویه فوتبال خود را با النصر عربستان سعودی آغاز کرد، هرگز تصور نمی کرد که با چنین چالش های رقابتی روبرو شود.

با وجود 500 میلیون دلاری نصریس، حالا علاوه بر حواشی زیادی که در کشور سعودی ها دارد، برای کسب عنوان قهرمانی باید در دست رقبای خود باشد.

رونالدو 38 ساله موفق شد در 13 بازی در لیگ حرفه ای عربستان 12 گل به ثمر برساند که یکی از بهترین گلزنان لیگ در همین مدت بود اما گل های او برای قهرمانی شوالیه های نجد کافی نبود. .

سقوط نصر با تنها یک برد در 4 بازی اخیر خود، این تیم را در پایان هفته بیست و ششم با 5 امتیاز عقب‌تر از الاتحاد صدرنشین در 4 هفته مانده به رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی قرار داده است. در واقع النصر علاوه بر کسب امتیاز کامل مقابل الطایی، الشباب، الفتحم و الفتح، به موفقیت رقبای خود مقابل الاتحاد نیز فکر می کند.

الاتحاد این هفته در دیداری سخت به مصاف عربستان و پرافتخارترین تیم آسیا می رود. الهلال یک امتیاز از النصر خارج از خانه و 3 امتیاز در بازی برگشت به دست آورد. النصری اکنون امیدوار است الهلال که در رده چهارم قرار دارد و شانسی برای قهرمانی ندارد، از الاتحاد امتیاز بگیرد تا شانس قهرمانی خود را احیا کند.

در ماه های اخیر شایعات زیادی مبنی بر حضور لیونل مسی در الهلال و تقابل مجدد او با کریستیانو رونالدو این بار در عربستان به گوش می رسد. رونالدو فعلا در این هفته طرفدار تیمی خواهد بود که مسی احتمالا در آینده در آن عضویت خواهد داشت!

دیدارهای تیم های الهلال و الاتحاد و الطی و النصر در هفته بیست و هفتم لیگ حرفه ای عربستان از ساعت 22 سه شنبه شب به طور همزمان آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید