انتقاد تند از نامزد کریستیانو رونالدو در عربستان

انتقاد تند از نامزد کریستیانو رونالدو در عربستان

جورجینا رودریگز از تور اسپانیایی خود برای تبلیغ فصل دوم مستند نتفلیکس خود استفاده می کند. شریک زندگی کریستیانو رونالدو در ال هورمیگوئرو حاضر شد تا درباره فصل دوم مستندش و زندگی جدیدش در عربستان صحبت کند. اما همه چیز برای جورجینا در اسپانیا خوب پیش نمی رود، برخی از برنامه های تلویزیونی اسپانیایی به شریک زندگی کریستیانو رونالدو به دلیل سبک زندگی متظاهر او حمله کردند و ادعا کردند که او واقعیت زندگی خود را به مردم نشان نداده است.

«اما گارسیا» گزارشگر اسپانیایی در برنامه «فیستا» گفت: او در دنیای دیگری زندگی می کند و به طور کلی هیچ اطلاعاتی از زندگی ندارد. در برنامه محبوب یکشنبه، گارسیا نظرات بسیار گستاخانه ای در مورد جورجینا ارائه کرد. مجری این برنامه افزود: این ادعاها نامناسب است. به نظر من ناآگاهی و کمبود اطلاعات است. او از زندگی چیزی نمی داند.”

جورجینا رودریگز در چند ماه گذشته پیشرفت زیادی در کار خود داشته است. او از زمانی که شریک زندگی کریستیانو رونالدو شد، تبدیل به زنی شده است که برای تمام فعالیت های خبری خود طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد. زندگی او در عربستان سعودی او را بیش از گذشته در اخبار قرار داد و مستند نتفلیکس او مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

جورجینا مورد حمایت و تحسین بسیاری از مردم است، اما در عین حال منتقدان زیادی نیز منتظر کوچکترین فرصتی برای حمله به او هستند.

دیدگاهتان را بنویسید