نامزد کریستیانو رونالدو دلش برای این موضوع تنگ شده است

نامزد کریستیانو رونالدو دلش برای این موضوع تنگ شده است

جورجینا رودریگز فاش کرد که شهرت او جنبه منفی دارد و دلش برای خرید با نامزدش، فوق ستاره فوتبال، تنگ شده است.

برای داشتن یک شاهزاده
این جوان 27 ساله از یک ناشناخته به یک سلبریتی با نزدیک به 30 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام تبدیل شد. پنج سال و نیم از آشنایی او و کریستیانو رونالدو می گذرد. بانوی آرژانتینی که دختر یک قاچاقچی مواد مخدر است و در شهر ژاکا در جزیره پیرنه اسپانیا بزرگ شده است، در مستند نتفلیکس “I’m Georgina” که قرار است منتشر شود، جزئیات جدیدی از نحوه پیاده شدنش از فرش فاش می کند. در ژانویه. 27. آشکار شد.

وی ویدیوهای جدیدی از این مستند شش قسمتی را در اینستاگرام منتشر کرد. در این ویدئو جورجینا را می بینیم که در مقابل ساختمان های پوشیده از گرافیتی (نقاشی های دیواری) با منظره ای غم انگیز ایستاده است و گمان می رود نیمی از دوران کودکی خود را در آنجا سپری کرده است. او در این ویدئو می گوید: “رویای داشتن شاهزاده های جذاب را در کنار خود داشتم و امروز او را دارم.” به لطف عشق، زندگی من یک رویاست. خیلی مهم است که هرگز فراموش نکنم از کجا آمده ام. “من به خوبی می دانم که نداشتن هیچ چیز چگونه است، و به خوبی می دانم که داشتن همه چیز چگونه است.”

مشکلات شهرت
اما جورجینا در مصاحبه با یک روزنامه اسپانیایی اعتراف کرد که زندگی یک سلبریتی بدون نقص نیست. او در پاسخ به این سوال که چگونه دوربین‌هایش را در فضای باز اداره می‌کند و شهرت چه تاثیری بر زندگی روزمره‌اش می‌گذارد، گفت: «این سخت‌ترین بخش برای من است و من بیشتر از همه دلم برای بودن با کریس تنگ شده است. من می خواهم مانند زوج های دیگر با او به خرید یا سوپرمارکت بروم. من اغلب فکر می کنم که ما چیزهای خوب زیادی داریم، اما سخت است که به کافه دنج در خیابان نرویم، باید به رستوران های منظم برویم تا هیچ کس نگران نباشد که نمی توانیم به مدرسه برویم. برای بردن بچه ها وقتی معروف می‌شوید، بسیاری از چیزهای روزمره‌تان را از دست می‌دهید، چیزهایی که کریس مدت‌ها پیش از دست داده بود و حالا ما هیچ‌کدام از آنها را نداریم. “ما همیشه در یک خانه قفل شده زندگی نمی کنیم، کریس کار می کند و قطار می کند، اما برای شام یا خرید به مکان های خلوت تر می رویم.

جورجینا رودریگز از مشکلات شهرت می گوید / می خواهم با رونالدو به سوپرمارکت بروم! می خواستم شاهزاده ای را که الان دارم داشته باشم

من در منچستر زندگی می کنم
این مدل و اینفلوئنسر اوایل این هفته تاکید کرد که علیرغم تردیدها در مورد آینده کریس در منچستریونایتد، از زندگی در منچستر بسیار خوشحال است. او تایید کرد که او و خانواده اش به سرعت به زندگی در انگلستان عادت کردند. جورجینا افزود: ما از شیوه زندگی خود در اینجا به همان اندازه که در تورین و مادرید لذت می بریم لذت می بریم. تنها تفاوت این است که هوا در منچستر کمی سردتر است، اما از آنجایی که من در هاکا بزرگ شدم، برای من خیلی مهم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید