واکنش گویای نامزد رونالدو به خیانت کریستیانو

او در صفحه اینستاگرام خود عکس هایی از این مسابقه را به اشتراک گذاشت که تمام خانواده از جمله آلانا مارتینا، دوقلوهای اوا و متئو و همچنین بلا اسمرالدا کوچک در آن حضور داشتند.

جورجینا در مسابقه ای حضور یافت که در آن النصر یک کامبک باورنکردنی انجام داد و با استفاده از 12 دقیقه وقت اضافه، البطین را 3-1 شکست داد. دیداری که کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی نشد و سهمی در پیروزی بزرگ نصر نداشت.

جورجینا با این اتفاقات حمایت خود را از کریستیانو نشان داد. این دومین بار است که شایعات جدایی این زوج به گوش می رسد. پیش از این و در اولین روزهای حضور رونالدو در عربستان، شایعاتی مبنی بر اختلاف او و جورجینا به گوش می رسید. دو زن اخیرا ادعا کردند که با کریستیانو رونالدو رابطه نامشروع داشته اند. دانیلا چاوز مدل شیلیایی اولین نفری بود که این کار را کرد و پس از آن اینفلوئنسر ونزوئلایی یورگیلایا قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو هر گونه اتهامی مبنی بر داشتن رابطه با شخص دیگری غیر از شریک زندگی خود جورجینا رودریگز را رد کرد و گفت که تمام اتهامات در این زمینه دروغ است. النصر فوق ستاره پرتغالی از طریق سخنگوی خود به مطبوعات پرتغالی گفت که اظهارات این دو اینفلوئنسر دروغ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید