واکنش گویای ستاره استقلال به غیبت های اخیر آبی ها

خیلی خوشحالم که قراردادم را یک سال دیگر تمدید کردم و امسال با این تیم تمرین خواهم کرد. شرایط استقلال ایده آل نیست اما ما موظفیم برای تیم کار کنیم. ما باید دست به دست هم دهیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. استقلال جاده همواری ندارد. با این حال سعی می کنیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی درباره لزوم تعامل باشگاه استقلال و بازیکنان گفت:

هر دو طرف باید مسائل را نادیده بگیرند تا استقلال در مسیر درست قرار بگیرد. هر سال مشکلاتی داشتیم اما امسال مشکلات عجیب بود. در زمان امضای قرارداد مشکلاتی داشتم اما اعتبار من به این تیم است و از برخی مشکلات چشم پوشی کردم.

مدافع استقلال گفت:

ما تمام تلاش خود را می کنیم، اما با حدود 13 نفر تمرین می کنیم. خیلی وقت بود که نکونام لیست بازیکنان مورد نظرش را نداد اما آن نفرات جذب نشدند. ما 50 درصد از همه تیم ها عقب هستیم اما جانمان را برای استقلال می دهیم. هر زمان که ما فداکاری کرده ایم، اتفاقات خوبی افتاده است. باید بیشتر از آنچه که هستیم برای استقلال تلاش کنیم.

مرادمند همکاری با نکونام را افتخار دانست و گفت:

ما می دانیم که سرمربی شدن در یک تیم مورد علاقه هواداران سخت است، اما می توانیم اتفاقات خوبی برای آن رقم بزنیم. علی حطر اولین بازیکن باشگاه استقلال است و برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم به زودی استقلال شکل بگیرد. ما 20 روز از تیم های دیگر عقب هستیم و این ما هستیم که همچنان رنج می کشیم.

وی به تغییرات مداوم در باشگاه استقلال اشاره کرد:

تنها چیزی که به استقلال لطمه زد بی ثباتی بود. هر بازیکنی که آمد شش ماه یا یک سال خوب بازی کرد و رفت. این شرط برای مدیران عامل هم وجود دارد، نمی دانیم چرا.

مدافع استقلال درباره کمک به بازیکنان این باشگاه با کاهش قرارداد گفت:

همه ما باید کمک کنیم. بازیکنان حق خود را می خواهند و شاید بازیکن درآمد کمتری داشته باشد. آنها می توانند قرارداد خود را کاهش دهند اما باشگاه باید همان مبلغ را بپردازد. ما 60 درصد از سال گذشته را بدهکار هستیم. وضعیت استقلال همیشه بدتر از بد است.

دیدگاهتان را بنویسید