بیانیه مجلس علیه اظهارات شهاب حسینی

بیانیه مجلس علیه اظهارات شهاب حسینی

روابط عمومی شورای اسلامی در واکنش به اظهارات شهاب حسینی در خصوص بیانیه نمایندگان مجلس، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن این بیانیه به شرح زیر است: مجلس ادعای شهاب حسینی را رد کرد.

«آقای سید شهاب‌الدین حسینی هنرمند خوش‌نام و توانمند کشورمان اخیراً در ویدئویی از خود که در فضای مجازی منتشر شده است، اعلام کرده است که «۲۷۷ نماینده مجلس خواستار صدور حکم اعدام برای دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر شده‌اند» و سپس یادآوری کردند. وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در حقیقت نماینده مردم هستند، از آنها خواست که «صدای مردم» باشند.

واقعیت این است که سخنان آقای شهاب حسینی در ادامه سخنان کذب و غیرواقعی است که رسانه های فارسی زبان ماند در خصوص بیانیه 227 نماینده مطرح و منتشر کردند و همانطور که بارها توضیح داده شد این اظهارات کذب که «نمایندگان مطالبه می کنند». اعدام” دستگیر می شوند” در این بیانیه ذکر نشده و ربطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.

انتظار می رفت آقای حسینی حداقل به منبع اصلی خبری شورای اسلامی و رسانه رسمی در خصوص این ادعا مراجعه می کرد. به یاد این هنرمند عزیز و سایر کسانی که ممکن است گرفتار رسانه ها شده باشند، تاکید می کنیم که در بیانیه 227 نماینده مجلس به هیچ وجه اشاره ای به “اعدام” نشده است، اما امضا کنندگان خواستار “قصاص” کسانی هستند که دستشان به آن آلوده شده است. خون دیگران و مانند داعش با کشتن مردم و ماموران امنیتی آنها را کشتند و حتی فیلم این جنایت را با افتخار منتشر کردند.

حتی اگر رسانه های مخالف دست به جعل و دروغ پردازی بزنند یا برخی اذهان تسلیم قاب این رسانه ها شوند، برای هنرمندی مانند شهاب حسینی تفاوت اعدام و انتقام آشکار است و انتظار نمی رود فریب این رسانه سازی را بخورد. او امیدواریم که “صدای حقیقت” باشد و این اظهارات غلط را اصلاح کند.

دیدگاهتان را بنویسید