بیانیه نماینده ولی فقیه خوزستان در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

پس از شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی، نماینده ولی فقیه خوزستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

متن بیانیه نماینده ولی فقیه خوزستان به شرح زیر است:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

از مؤمنان، نیکوکارانی که با خدا عهد نبسته‌اند، کسانی هستند که محبت او را داوری می‌کنند، و منتظرانند، و تغییر دهندگان، روی می‌آورند.

خدا را شاکرم که عید خادم الرضا علیه السلام را بر ما مقدم کرد و اجر شبانه روزی و جهاد خستگی ناپذیر خادم رئیس جمهور را در ایام ولادت حاکم بر این مرد بزرگ عطا فرمود. ایران حضرت علی بن موسی الرضا.

دیروز عزیزانی را از دست دادیم که هر کدام بخشی از چشمه های فضیلت و بهترین نیروهای انقلاب اسلامی بودند و این درد را دوچندان می کند و بر صبر ما لبریز می شود.

دل و جان ما سخت آشفته است و می دانیم که حکمت خداوند آنقدر بزرگ و عظیم است که چنین بلای بزرگی را برای ملت قهرمان ایران مقدر کرده است.

حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان از یک سو یادآور شهادت رجایی است و از سوی دیگر یاد شهید بهشتی و 72 نفر را زنده می کند.

همچنین از افتخارات جمهوری اسلامی است که خادمان اصیل و مؤمنش در راه جهاد و مقاومت کشته می شوند.

شهادت حضرت آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، دکتر امیر عبداللهیان، دکتر ملک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی امام زمان ارواحنا فداه را تسلیت عرض می کنم.

اینجانب همچنین این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب و ملت معزز ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ملت داغدار ایران و علو درجات این شهدای عزیز صبر و اجر مسالت دارم.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها