بیانیه وزارت کشور در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه

به گزارش خبرگزاری موج


، وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در واکنش به حمله وحشیانه اخیر اسرائيل در بیمارستان آل محمدی غزه وی در بیانیه ای این جنایت را نمونه ای از نسل کشی آشکار در سکوت قبر نهادهای مدعی حقوق بشر و دولت های مدعی دموکراسی دانست.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین

بار دیگر یکی از پرده های متعدد کشتار و نسل کشی غیرنظامیان توسط صهیونیست ها و حامیان آنها برداشته شد و قلب آزادی خواهان در سراسر جهان را به درد آورد.

حمله وحشیانه و بی رویه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المحمدانی ناقض کلیه معاهدات بشردوستانه و بین المللی در مورد منع کشتار غیرنظامیان و مصداق نسل کشی آشکار در برابر چشم جهانیان است.

استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های کشتار جمعی ممنوعه مانند بمب‌های فسفری و سوزاندن اجساد غیرنظامیان اعم از مردان، زنان و کودکان بی‌گناه، ضرورت پیوستن جهان به ائتلافی بزرگ و جدید برای مهار وحشیگری جهانی را نشان می‌دهد. صهیونیسم با اجماع ملت های آزادیخواه.

انفعال دولت های غربی و حتی پرهیز از محکومیت این گونه جنایات نشان می دهد که ادعای کسانی که مدعی هستند پرچمدار حقوق بشر در غرب هستند و ادعای دموکراسی می خواهند، دروغی بزرگ برای گمراه کردن افکار عمومی در سراسر جهان است. از این شعارها برای منافع رهبران کشورهای غربی استفاده کنید نه برای دلسوزی، این برای بشریت است.

تعجب آور نیست که دولت هایی که دست به آتش افروزی و ویرانی دسته جمعی در مقیاس هیروشیما، ناکازاکی، فلوجه، ویتنام و ده ها جنایت دیگر با بمب اتم و سلاح های ممنوعه می زنند، نه تنها تحت تأثیر بی رحمی و ظلم صهیونیست ها قرار نگرفته اند، بلکه آنها با وقاحت زندگی را حفظ می کنند.

حمله اخیر صهیونیست ها بار دیگر این واقعیت تلخ را ثابت کرد که نهادها و سازمان های بین المللی مدعی حمایت از حقوق بشر، ساختارهای ساختگی و توخالی با هدف فریب ملت های جهان هستند.

این کشتارهای پی در پی و وحشیانه نیاز به بازتعریف نهادها و سازوکارهای جدید حقوق بشر را بیش از هر زمان دیگری برجسته کرده است. بازتعریفی که منجر به ایجاد ساختارهای جدیدی می شود که در برابر قتل و نسل کشی چندان فلج و ناتوان نیستند.

ما مأموران وزارت کشور ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم بزرگ فلسطین، همه ملت‌های برادر مسلمان و وجدان‌های بشری بیدار جهان که از ازدحام بیش از حد کودکان و آتش‌سوزی گسترده در غزه غمگین هستند. اعتقاد راسخ داریم که این جنایت بزرگ، اتحاد ملت آزاده، جهان را در برابر جنایتکاران صهیونیسم و ​​حامیان آنها قوی تر خواهد کرد.

سیل خروشانی که آغاز شده، پایانی بر زورگویان کودک کش و رژیم صهیونیستی خواهد بود.


آیا این خبر مفید بود؟