بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گیلان به روایت تصویر

نماینده ارشد دولت در گیلان از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و بازار هنر گیلان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای علمی، فناوری و فن بازار گیلان با ارائه بیش از 250 محصول فناورانه و پروژه علمی کاربردی در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان فعال است که امروز استاندار گیلان از قسمت های مختلف آن بازدید کرد.

بازدید استاندار گیلان از فن بازار دانشگاه گیلان

این نمایشگاه در راستای شعار سال با عنوان «تحقیق و فناوری، ارتقای رشد تولید و مهار تورم» با همکاری دستگاه های اجرایی استان در محل مرکز نوآوری دانشگاه گیلان افتتاح شد.

بازدید استاندار گیلان از فن بازار دانشگاه گیلان

توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری با هدف ارتباط مشارکت کنندگان در این اکوسیستم، ارائه کارکردهای پژوهشی و پژوهشی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی، ارائه الزامات دستگاه های اجرایی و نشان دادن امکانات فناوران برای استفاده از فناوری برای پاسخگویی نیازهای فناورانه استان از جمله اهداف این نمایشگاه است.

دستاوردهای پژوهشی 31 دستگاه اجرایی استان با محوریت پارک علم و فناوری گیلان در این نمایشگاه ارائه شده است.

بازدید استاندار گیلان از فن بازار دانشگاه گیلان

برگزاری 15 سمینار آموزشی در حوزه کشاورزی، فناوری اطلاعات و استاندارد، نشست های تبادل تجربه و برگزاری مسابقات از جمله برنامه های همراه این نمایشگاه است.

6 محصول جدید از جمله؛ سه ربات، یک محصول کشاورزی، یک محصول بهداشتی مبتنی بر گیاه و یک شیشه هوشمند مات نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان تا پانزدهم ماه جاری در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان، کیلومتر پنج جاده تهران فعال است.

هفته پژوهش و فناوری استان 11 تا 27 آذرماه است. استاندار گیلان نیز در اولین روز از هفته جاری با حضور در یکی از مدارس استان زنگ نظرسنجی را به صدا درآورد.

بازدید استاندار گیلان از فن بازار دانشگاه گیلان



آیا این خبر مفید بود؟