بیشترین بار ترافیکی در دو بزرگراه «نواب» و «همت» است.


ساعت: 07:47
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885059

رئیس مرکز اطلاع رسانی ترافیک کلانشهرها ضمن تشریح وضعیت ترافیکی محورهای تهران در دومین روز مرداد ماه از بیشترین بار ترافیکی در محورهای نواب و همت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت:وی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای اصلی و مهم‌ترین محورهای تهران در دومین روز مرداد ماه از سنگین‌ترین بار ترافیکی در محورهای نواب و همت خبر داد و گفت: با رصد انجام شده از طریق مرکز دوربین‌های کنترل ترافیک از سطح جاده ها از وضعیت ترافیکی راه ها و بزرگراه های شهر تهران شاهد حجم بالای ترافیک و آغاز ترافیک در سطح راه های شهر تهران هستیم.


سرهنگ علی اصغر شریفی وی در پایان سخنان خود به تشریح وضعیت سایر جاده هایی که نسبت به دو بزرگراه مذکور تردد بیشتری دارند، پرداخت و گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) از جنوب. -مسیر شمال از گلشندوست، “بزرگراه صدر شرقی-غربی از بدو تاسیس تاکنون شاهد ترافیک صبحگاهی سنگینی بوده است.”

وی با اشاره به جاده هایی که ترافیک سنگینی دارند، گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیر غرب به شرق از سمت استاد معین و مسیر نواب جنوب به شمال از سمت شهید چراغی ترافیک سنگینی دارند.

رئیس مرکز ترافیک بزرگراه های کلانشهر درباره بزرگراه هایی که تردد کمتری دارند، گفت: در بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران، تقاطع مسیر حکیم به همت، مسیر غرب به شرق، جاده مخصوص گلها و بزرگراه چیتگر در مسیر غرب به شرق، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، مسیر شهید حکیم در غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب است. شرق توسط شهید ستاری، بار ترافیکی شاهد این هستیم.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید