بیش از 400 کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی استان کرمانشاه آسفالت شده است


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810465

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه:

علی سلیمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 408 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روکش آسفالت شده و بیشترین عملیات آسفالت در شهر کرمانشاه و در محورهای شریانی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سلیمی در گفتگو با مرصادنیوز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 408 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روکش آسفالت بوده و بیشترین عملیات آسفالت در شهر کرمانشاه و در محورهای شریانی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: تناژ آسفالت ایمن و قراردادی 134 هزار و 843 تن است.

سلیمی با بیان اینکه 91 کیلومتر از آسفالت نهایی به صورت قراردادی انجام شد، خاطرنشان کرد: همچنین 64 کیلومتر آسفالت روکش شده نیز به صورت پیمانی انجام شد.

وی افزود: پنج کیلومتر روسازی آسفالت قراردادی، 57 کیلومتر روکش آسفالت قراردادی و 59 هزار و 732 متر تراکم پلیمری از دیگر اقدامات قراردادی معاونت راهداری است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: عمر مفید آسفالت.

سلیمی خاطرنشان کرد: هدف از تراکم پلیمری حفظ راه ها، کاهش خسارات جاده ای، افزایش طول عمر محورهای حمل آسفالت، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تامین سطوح مناسب عبور و مرور و همچنین ایجاد شرایط مساعد برای تامین ایمنی راه ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید