بیش از 50 درصد پرونده های قدیمی یزد تعیین تکلیف شد/ خبر قتل ایوب مورد انتظار شیطنت های رسانه ای بود.


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877587

دهشیری رئیس قاضی استان یزد با اشاره به کاهش پرونده سالمندان در استان گفت: 54.5 درصد پرونده سالمندان در استان یزد تعیین تکلیف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا، گلمعلی دهشیری در نخستین نشست از سلسله نشست های خبری دومین جشنواره دادگستری و رسانه استان یزد با تبریک هفته قوه قضائیه و تجلیل از شهدای هفتم تیر و آیت الله شهید بهشتی گفت: گفته نشد. به درستی نسل های جدید و به همین دلیل بازخوانی اندیشه علمی و تفکر جهادی شهید بهشتی از برنامه های در دستور کار است.

وی با اشاره به رسالت رسانه و جهاد تبیین گفت: ما به عنوان جهاد تبیین در عرصه ای هستیم که یأس و ناامیدی رسانه های بیگانه را به جامعه ایران و علیه مردم در اذهان مردم ایران تزریق می کنیم. رسانه ها در این زمینه رسالت بزرگی بر عهده دارند: «او بار سنگین مقاومت در برابر این جنگ نرم را به دوش می کشد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در حوزه حفظ سرمایه اجتماعی که یکی از برنامه های راهبردی قوه قضائیه است که در سند تحول قضایی آمده است، گفت: جلب اعتماد مردم از اهداف این برنامه است و این امر ادراک عمومی را برای کارایی و انطباق در نظر می گیرد. اهداف کلان موجود نظام.

دهشیری نقش هسته عمومی در اذهان مردم را ناشی از دو منبع مختلف می داند و می افزاید: سوابق و ارائه یک موسسه و برداشت رسانه ای از کار این نهاد دو منبع متفاوتی است که در نقش بسیار تاثیرگذار است. هسته عمومی.آگاهی.

وی قوه قضائیه را نهادی مردم مدار دانست و گفت: یکی از چالش های پیش روی قوه قضائیه بحث تشخیص آرا است و در این راستا اقدامات دادگستری استان یزد نسبت به سال گذشته 2.5 درصد افزایش داشته است. “

رئیس قاضی استان یزد از تدوین طرح طبقه بندی زندانیان خبر داد و تصریح کرد: بیشترین احکام در زندان های استان یزد مربوط به مواد مخدر است.

دهشیری افزود: مدت زمان رسیدگی در شعب مختلف دیوان به طور میانگین 93 روز بوده که نسبت به سال قبل 18 درصد کاهش داشته که رقم قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: تعداد پرونده های تشکیل شده در دادگستری استان یزد حدود 23.2 درصد کاهش داشته و استان یزد از این نظر رتبه نخست کشور را دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد از تعیین تکلیف 54.5 درصد پرونده های قدیمی در دادگستری استان خبر داد و گفت: با توجه به کاهش پرونده های قدیمی که ملاک آن ها حضور بیش از یک ساله پرونده در دستگاه قضایی است، اول استان یزد بیشترین کاهش در تعداد موارد بزرگسالان در کشور بوده است که حدود 54.5 درصد از این موارد تعیین تکلیف شده است.

محمدرضا حدادزاده، دادستان استان یزد با اشاره به پرونده ایوب انتصاری و مشکلات جزئی پیرامون وی گفت: با توجه به انتشار اطلاعات نادرست در فضای مجازی توسط یکی از بستگان مرحوم انتصاری که اقدام به شناسایی خود کرده بود. مورد.

وی افزود: انتشار اطلاعات نادرست گسترده درباره علت مرگ ایوب انتصاری، بستر مناسبی را برای رسانه های خارجی فراهم کرده است تا به این شایعه دامن بزنند.

حدادزاده با تاکید بر اینکه خبر ترور ایوب انتصاری جعلی بوده است، گفت: خبر ترور ایوب انتصاری یک داستان کاملا جعلی و شیطنت رسانه ای است و علت مرگ از سوی پزشکی قانونی در دست بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید