بی احترامی کارمندان به روستای «تنگ سپو» کوگیلویه + عکس

ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800992

یکی از اعضای شورای روستای خیارکار کهگیلویه گفت: آیا جان مردم برای مسئولان مهم است و اگر پاسخ معتمدین مثبت است چرا تاکنون این مشکل اصلاح نشده است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز تصادف دو خودروی پراید و پژو در روز شنبه 25 دی ماه 93 در جاده خیارکار 6 سرنشین را روانه بیمارستان کرد و به دلیل شدت جراحات وارده یکی از مصدوم به مرکز استان منتقل شد.

عضو شورای روستای تنگ سپو گفت: این بار جاده دسترسی ایمن و استانداردی وجود ندارد و مرتب شاهد تصادفات جاده ای در این مسیر هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران وقت به طور مستمر از روستای تنگ سپو بازدید می کنند، افزود: با پیگیری های فراوان مسئولان قول هایی داده اند که تاکنون هیچ یک از آنها برای دسترسی به جاده های ایمن و استاندارد محقق نشده است. “

این عضو شورا با ابراز نگرانی از وضعیت موجود گفت: در این راستا از مسئولان می خواهیم به وعده های جامعه عمل کرده و دسترسی به روستاها را بهبود بخشند.

وی گفت: نبود تابلوهای هشدار دهنده بدون توجه به چاله ها، نبود تخته خاک مناسب و نبود جداکننده و تابلو فرعی با اصلی را می توان از مهمترین مشکلات این مسیر دانست.

این عضو شورا گفت: مردم این روستا حق دارند مثل بقیه زندگی کنند، چرا حق این روستاها در مرکز شهر کهگیلویه ضایع شده است؟ هیچ منشی و متولی فریاد این روستا را نخواهد شنید و آه مردم تا ابد پشت سر مسئولان بیکار و غافل خواهند ماند.

وی در پایان افزود: آیا جان مردم برای مسئولان مهم است و اگر پاسخ مسئولان مثبت است چرا تاکنون این مشکل اصلاح نشده است؟

عکس های اضافی:

a0110c97 a138 4233 a58d 1fee279b9f01 خبر خاکستری

88873a5d 96a0 438b be39 2ac432552bca خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید