بی اعتنایی قابل توجه پولادگر به فدراسیون ضد انتصابات جدید/ توجه ویژه آقای نایب رئیس به دوستان قدیمی اش!


زمان: 08:00
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880587

معاون قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در روزهای گرم فدراسیون کشتی تصمیم عجیبی گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در حالی که بیش از یک هفته از برگزاری مجمع فدراسیون کشتی می گذرد، اما هنوز تغییر مثبتی به نفع ورزش ملی و پرافتخارترین رشته در رقابت های المپیک و جهان رخ نداده است و راه بین این فدراسیون و وزارت ورزش جوانان این است. بن بست مانند دیوار سیمانی

اقدام یک روزه و کم سابقه معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای برای «بازنشانی» بودجه فدراسیون کشتی از وزارت ورزش و جوانان، اختلافات عمیقی را بین این فدراسیون مهم المپیکی و بدنه متولی ورزش ایران در پی داشته است. و این تناقضات در شرایطی است که وی دریافت که سیدحمید سجادی در کار حضور نداشته است.

اعطای 70 میلیارد تومان اعتبار بالاتر از بودجه مصوب وزارت ورزش و جوانان توسط شورای اسلامی فدراسیون کشتی برای حمایت هر چه بیشتر از این ورزش ملی. واگذاری به سایر فدراسیون ها

علاوه بر مشکلاتی که بین طرفین دعوا به وجود آمد، نمی توان نادیده گرفت که وزارت ورزش و جوانان در این میان مرتکب اشتباهی غیرقابل بخشش و به شدت آماتوری شد و عملاً شاگرد خوش فکر کلاس ورزش ایران را از نور چشم پوشی کرد. توجه و نگاه پدرانه‌اش، در حالی که این حمایت‌ها به برخی فدراسیون‌های دیگر تعلق خواهد گرفت.

این در شرایطی است که هم بعد از جلسه جنجالی و هم قبل از آن اکثر نمایندگان شورای اسلامی از حق مسلم و قانونی فدراسیون کشتی حمایت کرده و تصمیم خلق الساعه معاونت کشتی را به شدت محکوم کردند. توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان؛ زیرا تخلف از قانون وجود دارد.

احمد راستینه هفشجانی عضو فراکسیون ورزش شورای اسلامی در این خصوص گفت: بودجه حمایتی مجلس ربطی به بودجه وزارت ورزش ندارد و دوستان در وزارتخانه باید به این موضوع توجه کنند. . اگر این مسائل حل نشود، انگیزه ای برای تامین بودجه در قالب بودجه حمایتی در سال آینده نخواهیم داشت.

با این تعبیر به نظر می رسد اقدام یک جانبه پولادگر در سال آینده به جای سود بردن از سایر حوزه ها، به ضرر آنها و کل جامعه ورزش ایران تمام شود. این توزیع عجیب و نامعتبر معاون وزیر هم اکنون به موضوعی تبدیل شده است که برای همه دیده خواهد شد.

موضوع امضای تفاهم نامه بودجه فدراسیون ها و توزیع آن از سوی وزیر ورزش و جوانان با سرپرستی معاونت ارشد این وزارتخانه مطرح شد.

در جدیدترین اقدام سید محمد پولادگر، آرش فرهادیان به عنوان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی به جای نصرالله پریهرهای که اخیرا به این سمت منصوب شده بود، معرفی شد. فرهادیان در حالی به این سمت رسید که پیش از این به عنوان مدیرکل دفتر توسعه ورزش های حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کرد.

انتصاب فرخادیان عجیب و بحث برانگیز به نظر می رسد زیرا در دوران ریاست پولادگر بر فدراسیون تکواندو، علیرغم وجود فرصت های ورزشی و تکواندوی بسیار بیشتر، نقش دبیر و سپس مدیر تیم های ملی فدراسیون را بر عهده داشت.

شاید بیجا نباشد که بگوییم آقای معاون رئیس جمهور این روزها به جای پاسخگویی به دغدغه های جامعه پرافتخار کشتی در آستانه مسابقات جهانی با این هزینه های سرسام آور به امورات خود رسیدگی می کند. دوستان و همراهان نزدیک و به عنوان نایب رئیس “همه” فدراسیون ها یک فدراسیون را کاملاً نابود می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید