تاریخچه بیگانگان غیرقانونی؛ استقلال؛ آیا بلوز شکست؟

تاریخچه بیگانگان غیرقانونی؛  استقلال؛  آیا بلوز شکست؟

ایزد سیفولاپور در خصوص اعتراض به کمیسیون انضباطی برای رای دادن به بازیکن گابنی در گلگوتا گفت: ما به کمیسیون انضباطی اعتراضی نداریم چون کار خود را انجام می دهد. اعتراض ما این است که بهتر بود قبل از اعلام رای گل گهر سه بازی مقابل استقلال، سپاهان و پیکان با توجه به اینکه بازی ما قبل از آن بود و با توجه به نماینده فدراسیون سلطان خلیفه و مستنداتی که سازمان به او داده بود. لیگ و همچنین شکایت سازمان لیگ به وی عنوان متولی کمیسیون انضباطی را داد، انتظار داشتیم این کمیسیون هر چه زودتر رأی ما را اعلام کند.

وی افزود: به نظرم توقع نادرست و درستی از باشگاه نساجی نیست. اگر این دو بازیکنی که مقابل گهر بازی نکردند غیرقانونی بودند چرا جلوی ما بازی کردند؟ همانطور که خلیفه سلطان به طاهری، سرپرست استقلال گفته بود، قرار نبود مقابل ما بازی کنند. اگر آنطور که نماینده بازی شب قبل از مسابقه اعلام کرده بازی می کردند، بازیکن یا مربی جریمه می شد، جریمه می شد و نمی توانست در بازی باشد، دوستان نباید از این بازیکنان استفاده می کردند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت و گو با خبرنگار تهران ورزشی، مشکل این دو بازیکن را به دلیل ضمانت نامه بانکی دانست و گفت: زمانی که کارت بازی صادر می شود، برای بازیکنانی که احتمال سربازی یا دانشجویی یا طلبگی را دارند، تاریخ مشخص می شود. ضمانت نامه بانکی “بله، وقتی پاسپورت شما تمام می شود، اجازه خروج از کشور را ندارید، اما نمی گویند شما غیرقانونی هستید. چرا این بازیکنان مقابل گلگوتا بازی نکردند؟ او اعلام کرد و صورتجلسه شد، شکایت ماست. به امضای حیدر بهاروند رسید و اعتراض ما توسط وی به عنوان رئیس سازمان لیگ به کمیسیون انضباطی تحویل شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: چرا کار را سخت می کنیم؟ اگر مردی در خیابان مردم را علیه قوانین شهرنشینی تحریک کند، قانونگذار نمی تواند او را به عنوان دادستان تحت تعقیب قرار دهد؟ طبق اعلام سازمان لیگ تخلف صورت گرفته، این دو بازیکن اجازه بازی ندارند و عواقب آن بر عهده سرپرست تیم است. اگر دوستان بخواهند کتمان کنند بحث دیگری است اما اگر اعلام کنیم تخلف کرده استقلال تخلف کرده است. ما اطلاع رسانی کردیم و مجبور نشدند از این دو بازیکن استفاده کنند. اگر تخلف نبود چرا مقابل گلگوتا بازی نکردند؟ من حق دخالت در کمیسیون انضباطی را ندارم. تنها حرف من این است که چرا این دو بازیکن بعد از ما مقابل گلگوتا بازی نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید