تاریخچه تقاضای نجومی پرسپولیس از بورس

تاریخچه تقاضای نجومی پرسپولیس از بورس

پس از ورود به بورس و ارائه درصدی از سهام باشگاه پرسپولیس به هواداران، مبلغی بالغ بر 350 میلیارد تن به حساب این باشگاه واریز شد که به گفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان این مبلغ به حساب این باشگاه واریز شد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته این پول را برداشت و از آن استفاده کند.

با پیگیری ها مشخص شد که مبلغ 350 میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده است اما کارکنان این باشگاه همچنان قادر به برداشت این پول نیستند. دلیل این امر نیز ودیعه ای است که باشگاه باید انجام دهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

باشگاه پرسپولیس باید حدود 3 میلیارد تن به حساب کارگزاری که کار عرضه پرسپولیس در بورس را انجام داده است واریز کند تا بتواند 350 میلیارد تن را مصرف کند و برای مصارف مختلف هزینه کند. در همین راستا مدیران باشگاه پرسپولیس باید هفته آینده این مبلغ را به حساب کارگزاری واریز کنند تا مجوز استفاده از این پول را بگیرند.

اولویت مدیران باشگاه پرسپولیس برای استفاده از این پول، پرداخت بدهی است که باعث شده مشکلات مالی بر باشگاه سایه افکند. از سوی دیگر با تشکیل کارگروه اقتصادی متشکل از مدیران اقتصادی و بانکی کشور باید راه های درآمدزایی مشخص شود تا باشگاه پرسپولیس از این پول برای درآمدزایی استفاده کند تا دیگر شاهد مشکلات مالی نباشند. .

دیدگاهتان را بنویسید