تاکید ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر لزوم تثبیت قیمت مواد غذایی

ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784535

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در خصوص واریز وجوه صندوق توسعه ملی در صندوق تثبیت بازار سرمایه؛ مقرر شد مدیر عامل صندوق توسعه ملی مصوبات لازم را در این خصوص دریافت و اجرا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی تشکیل شد و وزیر جهاد کشاورزی در آن گزارشی از وضعیت تنظیم بازار غذا و مواد غذایی با توجه به تقسیم کار جدید و تفویض اختیارات ذیربط ارائه کرد. و اقدامات حوزه با مشارکت فعال بسیج و بازرسان اعلام شده از سوی وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت.

وزارت جهاد کشاورزی نیز در گزارش‌های جداگانه‌ای توزیع مرغ و تخم مرغ را با قیمت‌های مصوب و کنترل‌شده از طریق سامانه هوشمند بازرگم که اخیرا راه‌اندازی شده است، تشریح کرد.

با ارائه گزارش به وزارت جهادکشاورزی، مقرر شد بازار در حوزه مواد غذایی به گونه ای تنظیم شود که افزایش قیمت نداشته باشد و قیمت ها تثبیت شود.

در این جلسه همچنین تقویت صندوق تثبیت بازار سرمایه از طریق منابع قانونی از جمله صندوق توسعه ملی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از اقدامات خود برای تنظیم بازار ارز و نحوه نظارت بر بورس های فعالان بازار ارز ارائه کرد و مقرر شد با قوت در این زمینه ادامه یابد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید