تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مبنی بر اعلام قیمت روز مواد غذایی از طریق رسانه ها

ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782972

این جلسه به ریاست ستاد هماهنگی اقتصادی رئیس جمهور تشکیل شد و وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی گزارش های جداگانه ای از تلاش برای تنظیم بازار و قیمت کالاها ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد و وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی گزارش های جداگانه ای از تلاش برای تنظیم بازار و قیمت کالاها ارائه کردند.

این گزارش نیاز به هماهنگی بیشتر و تقسیم کار جدید بین دستگاه های مسئول را مطرح می کند و مقرر شد از تمامی امکانات دولت، تعزیرات حکومتی، اصناف و بسیج اصناف برای نظارت بر قیمت محصولات غذایی در بازار استفاده شود. نظارت و کنترل عینی قیمت ها و اقدامی که توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

همچنین بر اساس مصوبه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، وزارت جهادکشاورزی باید قیمت روز مواد غذایی را از طریق رسانه ها اعلام می کرد و مردم و مصرف کنندگان نیز باید با خرید اقلام به قیمت اعلامی و برخورد با هر گونه تخلف

در جلسه امروز با عنایت به سفر اخیر رئیس جمهور به استان بوشهر، موضوع تجارت دریانوردان یا به اصطلاح «تهلونگی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرح جدیدی برای ساماندهی این نوع تجارت ارائه شد. پس از بحث و بررسی این طرح مقرر شد دستگاه های ذیربط با مشارکت مراجع ذیصلاح طرح را نهایی کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید