جزییات جلسه ستاد تنظیم بازار / تمرکز رئیس جمهور بر تامین مواد غذایی و لوازم خانگی مورد نیاز مردم

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794224

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گزارشی از اقدامات در این حوزه به رئیس جمهور ارائه شد، گفت: رئیس جمهور بر تامین نیازهای مردم تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدرضا فاطمی امین امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: و وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود اما جلسه امروز با حضور ایشان با توجه به ارائه مصوبه برگزار شد. گزارش به رئیس جمهور

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده به رئیس جمهور ارائه شد که نشان می دهد خوشبختانه در برخی زمینه ها از جمله قیمت مرغ، تخم مرغ تا حدودی لبنیات هستیم. . و همچنین در بازار فولاد و سیمان موفق بوده ایم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حالی کار تنظیم بازار را آغاز کرده است که تکانه ها و تورم بالای 40 درصد بوده است، افزود: طبیعتاً انتظار نمی رود سرعت تورم به سرعت کاهش یابد.

فاطمی امین گفت: در این جلسه رئیس جمهور اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر در زمینه تنظیم بازار ارائه شد و رئیس جمهور نیز نکاتی را که باید با قوت بیشتری مطرح شود تاکید کرد.

وی افزود: رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار بر سفره مردم و تامین مواد غذایی تاکید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رئیس جمهور همچنین تاکید کرد که باید بر لوازم خانگی تاکید شود. تمرکز بعدی رئیس جمهور بر خدماتی مانند مراقبت های بهداشتی، خدمات حمل و نقل و خدمات تعمیر لوازم خانگی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید