تبانی استقلال و پالس؛ آیا کاوه استقلالی خواهد شد؟

تبانی استقلال و پالس؛  آیا کاوه استقلالی خواهد شد؟

ریکاردو ساپینتو قصد داشت کاوه رضایی را به خدمت بگیرد و به همین دلیل امیر ارسلان مطهری را رد کرد اما زمانی که باشگاه استقلال نتوانست قرارداد امیرارسلان را فسخ کند، کاوه رضایی بیرون ماند و در نهایت راهی تراکتور شد.

در ابتدای حضور کاوه رضایی در تراکتورسازی گفته شد طبق توافق دو باشگاه، کاوه رضایی باید در پنجره زمستانی به تیم استقلال برگردد و در دیدار این دو تیم به میدان نرود! از ابتدا مشخص بود که در این وعده ها تردید وجود داشت، زیرا حداقل قرارداد این بازیکن با باشگاه یک ساله است و کاوه رضایی از زمانی که به عنوان بازیکن آزاد به تراکتورسازی رفته بود، نتوانست کمتر از آن قرارداد ببندد. یک سال. از طرفی کاوه رضایی به عنوان بازیکن آزاد راهی تراکتور شد و باشگاه استقلال نتوانست هیچ خواسته ای از باشگاه تراکتورسازی داشته باشد.

نکته مهم دیگر این است که تراکتور برای این دیدار محمد عباس زاده را در اختیار ندارد و در چنین شرایطی باشگاه تراکتورسازی چاره ای جز دادن مسابقه به کاوه رضایی که به میدان می آید ندارد.

البته به این نکته مهم باید توجه داشت; کاوه رضایی در شرایط بدنی خوبی قرار ندارد و می تواند یک نیمه حضور در ترکیب تراکتورسازی داشته باشد. جالب اینجاست که تراکتور و استقلال بعد از بازی در لیگ برتر قرار است در جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند.

دیدگاهتان را بنویسید