آیا ادعای تبانی با ساپینتو در استقلال صحت دارد؟

آیا ادعای تبانی با ساپینتو در استقلال صحت دارد؟

بعد از جام جهانی و در هفته های پایانی لیگ برتر، تیم استقلال با نتایج ضعیف و عملکرد نه چندان خوب از روزهای خوب خود (قبل از تعطیلی لیگ به دلیل جام جهانی) دور شد. با باز شدن فاصله 8 امتیازی با پرسپولیس (در آستانه بازی های هفته هفدهم)، صحبت هایی مبنی بر بیکاری بازیکنان استقلال به دلیل اختلاف با سرمربی مطرح شده است.

این مطلب در شبکه های اجتماعی در حالی مورد توجه بسیاری از هواداران استقلال و حتی پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفت که بازیکنان استقلال در هفته هفدهم مقابل ملوان بندر انزلی با نتیجه 4 بر صفر پیروز شدند و فوتبالی رو به جلو و تهاجمی ارائه کردند و با قاطعیت پیروزی را رد کردند.

گفته می شود در این مدت به دلیل رفتار ساپینتو در خارج از زمین، بازیکنان استقلال دچار استرس و مشکلات روحی شده و علاقه ای به همکاری با ساپینتو نداشتند، بنابراین با هم چنین برنامه ای را طراحی کردند تا او را تحت فشار قرار دهند و در نهایت با این روش وظیفه آنها برکناری او از سرمربیگری استقلال است. اما پیروزی استقلال در این دیدار مقابل ملوانش با 4 گل نشان داد که همه بازیکنان استقلال در خدمت تیم هستند و هیچکس در این گروه کم کاری نمی کند و با ساپینتو مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید