ادعای عجیب کارشناس فوتبال: تبانی بازی استقلال و هواداران؟

ادعای عجیب کارشناس فوتبال: تبانی بازی استقلال و هواداران؟

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال درباره ارزیابی خود از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: تیم های انتهای جدول به دنبال نتیجه و بقا در لیگ برتر هستند و تکلیف این تیم ها در یکی دو بازی در ساعت 24 مشخص می شود. پایان فصل و تیم های بالای جدول نیز در دیدارهای خود پیروز شدند و رقابت برای قهرمانی تا پایان فصل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تیم صنعت نفت آبادان شانس بقا در لیگ برتر فوتبال دارد، بیان کرد: با وجود اینکه تیم صنعت نفت آبادان با تیم مس کرمان 4 امتیاز فاصله دارد، اما هنوز 4 مسابقه تا پایان لیگ برتر باقی مانده و این تیم آبادانی همچنان شانس دارد. بقا در لیگ برتر

قاسم پور درباره برد بالای استقلال مقابل هوادار گفت: استقلال خیلی خوب بازی کرد، از طرفی هوادار بد بازی کرد و می توانست گل های بیشتری بزند. برخی تیم ها فراز و نشیب دارند و تعادلی در فوتبال ما وجود ندارد.

وی درباره شبهه تبانی در دیدار استقلال و هوادار گفت: به هر حال تیم هوادار در یک بازی نتایج خوبی می گیرد و در یک بازی 6 گل می زند و شاهد بودیم که برزیل 7 گل به آلمان زد و رئال مادرید 4 گل. مقابل بارسلونا اما در بازی دیگر شکست خورد. تیم هوادار ضعیف ترین بازی خود را مقابل استقلال انجام داد. البته بعید نیست چون خیلی چیزها را در فوتبال خود می بینیم و مربی ای که چپ و راست را تشخیص نمی دهد و نتیجه نمی دهد اما در طول فصل 3 تیم عوض می کند. البته نمی توانم بگویم تبانی بوده یا نه!

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی سرخابی ها روی قهرمان لیگ برتر تاثیر دارد: شاید دربی روی قهرمان تاثیر داشته باشد. این مسابقه سختی است و بازی این 2 تیم ربطی به لیگ برتر ندارد اما آنقدر این دیدار را به حاشیه می برند که کار دست سرمربیان 2 تیم نیست و مسابقه احساسی می شود و بی منطق. گرفتن 3 امتیاز در دربی یعنی 6 امتیاز و تساوی به سود تیم سپاهان است.

وی در خصوص اینکه کدام تیم های سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند، گفت: همه این تیم ها شانس مساوی دارند و تیمی که از فرصت ها نهایت استفاده را ببرد قهرمان می شود.

وی افزود: فوتبال بی رحمانه و غیرقابل پیش بینی است و تیمی که موقعیت های زیادی خلق می کند گل نمی زند اما تیمی بر اساس یک اتفاق بازی را می برد.البته فوتبال ما بی نظم و بی برنامه است اما سپاهان و تیم های استقلال خوب بازی می کنند و شانس بیشتری دارند. تیم سپاهان بازی های ضعیف تری نسبت به 2 تیم دیگر دارد و روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید