ادعای عجیب یک کارشناس؛ صعود تیم ملی در جام جهانی؟

ادعای عجیب یک کارشناس؛  صعود تیم ملی در جام جهانی؟

ابراهیم قاسم پور، سخنگوی کمیته فنی اتحادیه فوتبال انگلیس که در جلسه معروف اتحادیه فوتبال انگلیس به اخراج اسکوچیچ رای داد و با حضور کی روش مخالفت کرد و در نهایت هر دو تصمیم کمیته فنی وتو شد، مصاحبه جدیدی انجام داده که در ادامه می خوانید:

* تیم ملی نیاز به بازی تدارکاتی دارد و هر چه حریفان قدرتمندتر باشند، بازدهی و عملکرد این مسابقات برای ملی پوشان بالاتر می رود و کادر فنی بهتر می تواند نقاط ضعف تیم ملی را شناسایی کند. نیکاراگوئه تیم خوبی است و تونس یکی از قوی ترین تیم های آفریقاست. علاوه بر این، سبک و سبک و سیستم کیروش تقریباً مشخص است. فکر نمی کنم بخواهد بازیکن دیگری به تیم ملی اضافه کند. با این حال انجام این بازی ها می تواند باعث هماهنگی بیشتر تیم ملی شود.

* تیم ملی مقابل اروگوئه فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و بازی قابل قبولی را مقابل سنگال به نمایش گذاشت. ما 16 لژیونر داریم که از جام جهانی گذشته باتجربه تر و با اعتماد به نفس تر شده اند. طرز فکر کی روش در فوتبال اول گل نزدن و بعد گلزنی است. بنابراین می توان امیدوار بود که تیم ملی از گروه خود در جام جهانی صعود کند.

* شما نمی توانید و نباید از تیم ملی خواسته های غیر منطقی داشته باشید. نباید فکر کنیم که گروه جام جهانی ساده و آسان است. با این حال در مقایسه با سایر تیم های آسیایی در گروه بهتری قرار داریم. خیلی ها می گویند این تیم آمریکایی قوی تر از قبل است اما همین تیم در یک بازی تدارکاتی مقابل ژاپن 2 بر صفر شکست خورد. تیم انگلیس نیز نسبت به قبل ضعیف تر است، اما انگلیس و ولز از طرفین پاس می دهند و ما همیشه با این توپ ها مشکل داریم. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی به موفقیت دست پیدا کند و برای اولین بار در تاریخ فوتبال داخلی از گروه صعود کنیم.

*باید بگویم چرا او مخالف حضور کی روش در تیم ملی بود، در عین حال معتقد بودیم که کی روش از نظر فنی و مدیریتی گزینه بسیار بهتری نسبت به اسکوچیچ است اما گزینه های دیگری برای تیم ملی در نظر داشتیم. . اما دلیل اصلی مخالفت ما با کی روش یک بخش فنی بود که بیشتر به طرز فکر دفاعی او مربوط می شد. اگرچه دفاع خوب در فوتبال یک تاکتیک و هنر است، اما قسمت دیگرش به رفتار و برخوردش با مربیان ایرانی، مسئولان فوتبال ما و انحصارش مربوط می شد!

دیدگاهتان را بنویسید