شانس صعود تیم ملی به جام جهانی چقدر است؟

شانس صعود تیم ملی به جام جهانی چقدر است؟

مجید جهانپور درباره حضور مجدد کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: انتخابات در فدراسیون فوتبال و روی کار آمدن تاج در راس فدراسیون در بازگشت کی روش تاثیرگذار بود. او قبل از انتخابات گفته بود که اگر آرا را بیاورد و رئیس جمهور شود، قطعا به بازگشت به کی روش فکر می کند و تصمیم خود را برای تیم ملی عملی می کند.

و افزود: البته این سوال دو جنبه دارد. اولین جنبه این احساس بود که با اسکوچیچ به درستی رفتار نشده و جایی در فرهنگ ما ندارد. او تیم ملی را به جام جهانی رساند و اگر قرار بود جای او را بگیرند باید زودتر این کار را می کردند. جنبه دوم سوال منطقی بود و با توجه به در دسترس بودن ذخیره در تیم ملی، آمدن کی روش برای فوتبال ما مفید خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: فدراسیون فوتبال متوجه اختلافات و اختلافات تیم های ملی شده بود به همین دلیل بهترین گزینه را برای کاهش حواشی تیم ملی انتخاب کرد. کی روش از اسکوچیچ حرفه ای تر است و شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد.

جهانپور در پایان خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که آمدن کی روش برای فوتبال ایران در جام جهانی تضمینی نخواهد بود. گزینه های کمی وجود دارد و باید برای جام جهانی برنامه ریزی کنیم اما می توان به این نتیجه رسید که او با تیم ملی کی روش به خوبی بازی خواهد کرد. اگرچه فوتبال قابل پیش بینی است اما به طور کلی فکر می کنم شانس صعود تیم ملی از گروه خود در جام جهانی کمتر از 50 درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید