تبعیض جدید در اجرای طرح ارزشیابی معلمان

تبعیض جدید در اجرای طرح ارزشیابی معلمان

ابوالفضل غنی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر با اشاره به گلایه معلمان از اجرای طرح ارزشیابی معلمان افزود: گزارش هایی که دریافت می کنیم نشان از نارضایتی معلمان از اجرای طرح ارزشیابی دارد، بنابراین ما در حال پیگیری موضوع اجرای ارزشیابی معلمان در شهرستان اهر هستیم.» اما معتقدیم تبعیض و بی عدالتی باعث اعتراض معلمان خواهد شد.

وی بر اجرای طرح ارزشیابی معلمان بدون تبعیض توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: وقتی ذائقه معلمان در هفته معلم شیرین می شود نباید در اجرای طرح ارزشیابی بین معلمان تبعیض قائل شویم. تا آنجا که ممکن است باید درخواست و درخواست معلمان را از صمیم قلب پذیرفت

فرماندار اهر با اشاره به گزارش یکی از معلمان مبنی بر برگزاری مراسم تجلیل با هزینه معلمان تصریح کرد: مراسم بزرگداشت معلمان برگزار شود اما اجازه نمی دهیم چنین مراسمی با هزینه معلمان برگزار شود. معلم ها. اگر می خواهیم رضایت معلمان را جلب کنیم، باید انصاف را در نمره دهی معلمان برقرار کنیم.

غنی زاده از برگزاری ویژه برنامه تجلیل از مقام معلم در این شهرستان خبر داد و گفت: به پاس زحمات و جهاد علمی و در راستای تجلیل از مقام معلم، ویژه برنامه های تجلیل از مقام معلم برگزار می شود. معلمان شهرستان اهر.

وی از احداث 7 فضای ورزشی با کمک خیرین در شهرستان اهر خبر داد و یادآور شد: با مساعدت خیرین مدرسه ساز و مدرسه ساز و ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان 7 پروژه فضای ورزشی دانش آموزان در اهر ساخته می شود. شهر

فرماندار اهر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان اهر در ارزیابی های اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به عنوان برترین منطقه در حوزه آموزش و پرورش در بین شهرستان ها از نظر کیفیت فعالیت های آموزشی شناخته شد، خاطرنشان کرد:

دیدگاهتان را بنویسید