تتلو به دلیل اعتیاد از سحر قریشی طلاق گرفت / عکس

تتلو به دلیل اعتیاد از سحر قریشی طلاق گرفت / عکس

تتلو با انتشار مطلبی جنجالی از جدایی سحر قریشی خبر داد و گفت دوباره مجرد است!

چند ماهی است که سحر قریشی خبر ازدواجش با امیر مقسودلو را تایید کرده است. رابطه این دو سلبریتی که در حال حاضر در ترکیه زندگی می کنند، پیامدهای زیادی دارد. سحر کوریشی تسلیم خواسته های تاتلو شد و همه چیز از حجاب تا مدل خالکوبی بدنش به سبک و علاقه خواننده انجام می شود. حال امیرحسین مقصودلو ماجرای عجیبی را منتشر کرده و نوشته است:

من نمی فهمم این خیانت چگونه است!! واقعا مشکل دارن!! من واقعا این وضعیت را دوست ندارم! حالا خودم را بی‌تفاوت اعلام می‌کنم!

اولین دعوای امیر تتلو و سحر قریشی به دلیل ارتباط لفظی این بازیگر زن با کارگردانان مرد صورت گرفت و این بازیگر با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از تتلو عذرخواهی کرد.

صحبت های سحر قریشی با کارگردانان مرد باعث ایجاد اختلاف بین او و تتلو شد و در این بین آقای خندواند اعلام کرد که حالا که حاج حجوم سحر سرپرستی کارگردانان مرد را بر عهده دارد، با هواداران هم صحبت خواهم کرد.

این اتفاقات باعث شد تا سحر قریشی با انتشار متنی در اینستاگرام خود از امیر تتلو عذرخواهی کند.

تتلو در ادامه با ادعای اعتیاد سحر قریشی می نویسد: خانم قریشی معتاد است، در واقع روزی مواد به دستشان نمی رسد، تبدیل به چیز دیگری می شوند!! من معتادم و بدتر از این! از خانواده اش می خواهم که بیان او را بگیرند!

دیدگاهتان را بنویسید