خوشحالی تتلو پس از جدایی از سحر قریشی/عکس

خوشحالی تتلو پس از جدایی از سحر قریشی/عکس

مدت زیادی از جدایی قبلی تتلو و سحر قریشی نگذشته بود که تتلو بار دیگر با انتشار متنی اعلام کرد که به رابطه خود با این بازیگر پایان داده است.

تتلو درباره جدایی از سحر قریشی نوشت: بله بالاخره مجرد شدم. طبیعت شکر را به من داد. واقعا احساس خفگی کردم. من واقعا لینک کارخانه را به کسی توصیه نمی کنم. خوب یا بد وجود ندارد. من انواع آزادی مبارک را تجربه کرده ام.

سحر قریشی به ایران بازمی گردد؟
برخی از کاربران در واکنش به جدایی امیر تتلو و سحر قریشی این اتفاق را بازی جدید این دو سلبریتی جنجالی می دانند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا خبر جدایی تتلو و سحر قریشی صحت دارد، این بازیگر به ایران برمی گردد یا خیر!

خوشحالی تتلو از جدایی از سحر قریشی; آزادی مبارک!

رابطه امیر تتلو با سحر قریشی وقتی داغ شد که تتلو لینک یوتیوب سحر قریشی را در یوتیوب خود به اشتراک گذاشت و گفت یوتیوب حاج خانم را دنبال کنید.

پس از اینکه تتلو رسما از هوادارانش خواست کانال یوتیوب سحر قریشی را دنبال کنند، با سیل انتقاد هوادارانش مواجه شد.

وی در نهایت مجبور شد در چند متن به این انتقادات پاسخ دهد و گفت: انتخاب من همیشه در زمان مناسب بوده و هست و هواداران باید در هر زمینه ای به انتخاب من اعتماد کنند و به آن احترام بگذارند.

چرا سحر قریشی حاج خانم شد؟
امیر تتلو در نوشته های اخیرش علت تماس حاج خانم با سحر قریشی را توضیح می دهد که به مکه رفتند و به احترام گفتم حاج خانم همین!

دیدگاهتان را بنویسید