تجاوز یک ماهه دختر 17 ساله اهوازی به پسری

در روزهای پایانی هفته گذشته دادخواستی از سوی دادگاهی در استان خوزستان به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر فرار دختر 17 ساله وی از منزل و رد شدن در تهران ارائه شد. لذا رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پدر این دختر در تحقیقات پلیس گفت: یک ماه پیش که از سرکار به خانه آمدم دخترم با وسایل، پول و مدارکش فرار کرد و هیچکس از او خبر نداشت. دنبالش گشتم تا اینکه یکی از دوستانش به سراغم آمد و به من خبر داد که برای یافتن شغل و زندگی مستقل به تهران رفته است، اما وقتی به پایتخت رسید تلفنش خاموش شد و دیگر از او و زندگی اش خبری نداشت. فکر می کرد هنوز در تهران است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه آثاری از وی در خانه ای در منطقه جفت آباد کشف شد. ماموران در بدو ورود، پسر 24 ساله ای را دستگیر و دختر 17 ساله ای را که در اتاقی نگهداری می شد، نجات دادند.

این نوجوان در تحقیقات گفت: پدر و مادرم پنج سال پیش طلاق گرفتند. برای پرکردن خلأ زندگیم بیشتر با دوستانم بیرون می رفتم و تا دیروقت پیش آنها می ماندم و حتی ساعت ها در اینستاگرام و فضای مجازی سپری می کردم. این باعث ناراحتی پدرم شد و با هم دعوا کردیم. از این وضعیت خسته شده بودم. دوست داشتم کار کنم و مستقل باشم. بالاخره فرار کردم و به تهران رفتم. سه روز اول پولم تمام شد و تمام شب را در ترمینال مسافربری یا بیمارستان خوابیدم. روز چهارم که در خیابان ها پرسه می زدم، پسری مرا سوار ماشینش کرد و به دروغ گفت که کارگاهی هست و می توانم آنجا کار کنم و شب را بگذرانم.

وی افزود: اما سخنان او دروغ بود و مرا به خانه برد و او را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار داد. چندین بار سعی کردم فرار کنم، اما نتوانستم. یک هفته بعد مرا به یکی از دوستانش سپرد. او مرا در مغازه حبس کرد و سپس مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس آن را به دوست دیگرش داد و مرا در دام شیطانی خود گرفت. در نهایت همان جوان بازداشتی به من خیانت کرد. وقتی با من نشست و متوجه شد که در دست یکی از دوستانم هستم و از سوی او و دو مرد دیگر مورد آزار و اذیت او هستم، به من رحم کرد و من فقط زندانی او بودم. روزی که پلیس رسید و نجات یافتم، مرد جوان مجبور شد بیاید و مرا بگیرد. پشیمان بودم و می خواستم بتوانم در خانه پدر و مادرم بمانم و سختی ها را تحمل کنم، اما این زندگی ام را خراب نمی کرد.

مرد جوان بعداً با تایید اعترافات این نوجوان و اعتراف به زندان بودن او مورد بازجویی قرار گرفت. در این عملیات پلیسی، سه متجاوز به عنف دستگیر شدند که شخصاً به این نوجوان اعتراف کردند و گفتند او در مغازه و خانه حبس شده و مورد آزار شیطان قرار گرفته است.

میثم حسین پور، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: در تهران برای محاکمه، دختر 17 ساله ای به خانواده اش تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید