پسر 12 ساله به دختر 4 ساله تجاوز کرد

این نوجوان دختر 4 ساله خواهرش را در یک گاوداری قربانی کرد.

این پسر جوان روز گذشته برای پاسخگویی به سوالات قضات در دادگاه حاضر شد. این نوجوان در حالی به کانون اصلاح و تربیت اعزام شد که جوان قربانی این جنایت همچنان در بیمارستان بستری است.

هفته گذشته جسد نیمه عمر دختر چهار ساله ای به نام لیدا به بیمارستانی در ورامین منتقل شد.

پزشکان پس از معاینه این دختر متوجه شدند که وی به شدت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، دختر 4 ساله تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان ماجرای کودک آزاری را به پلیس گزارش دادند.

به این ترتیب مادرش لب به گفتن حقیقت گشود و گفت: برادر 12 ساله ام به نام عزیز دخترم را آزار داد.

این زن در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و همسرم چند سال پیش از افغانستان به ایران آمدیم و در یک گاوداری در ورامین ساکن شدیم. دو ماه بود که برادر 12 ساله ام برای یافتن شغل مناسب از افغانستان به ایران آمده بود.» بنابراین من و شوهرم تصمیم گرفتیم تا زمانی که برادرم کار پیدا کند، با خودمان زندگی کنیم. از صبح من و شوهرم. برای کار به دامداری رفته بود. دخترم و برادرم مشغول بازی بودند که صدای گریه بی امان دخترم را شنیدم. وقتی بالای سر او رفتیم و متوجه شدم برادرم او را آزار داده است شوکه شدم.

با این شکایت پسر 12 ساله ای بازداشت شد. وی روز گذشته برای پاسخگویی به سوالات قضات در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران حضور یافت.

در پایان جلسه غیرعلنی تحقیقات، این نوجوان با قرار 50 میلیون تومانی به کانون اصلاح و تربیت اعزام شد و قرار است پس از ترخیص مقتول این جنایت از بیمارستان و نتیجه گیری پزشکی قانونی محاکمه شود. معاینه پزشکی به دادگاه ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید